Bra väder

Hej
Idag har jag vart i skolan som vilken annan tisdag som helst. Efter skolan har jag varit ute, älskar vädret som har varit idag. Senare under dagen gick jag ner till gymmet och efter det har jag bara pluggat och  ätit  typ.
 
Har faktiskt tagit några bilder idag händer ju nästan alldrig typ så jag tänkte dela med mig på några av dom.
 När jag kom hem satt jag mig i solstolen och lysnade på musik medans jag åt lite frukt.
 Bild på mig när jag solar
På gymet, har precis sprungit när bilden togs.
Idag hade mamma köpt en ny yoghurt, smakade jätte gott, kommer nog bli en ny favorit för mig.
Sen kom äntligen ett paket från eleven.se, har skrivit lite om denna sak på bloggen tidigare och är så glad att den äntligen är min.
Till kvällsmat prövade jag på en ny sak idag, blev turkisk yoghurt, smälta hallon och honung.

Kommentarer
Postat av: Elina :)

vad var det för sak då? :D

Svar: Det ser du nu
Ella

2013-05-09 @ 09:29:38
Postat av: Elina :)

aha cooolt!! :D jag kan ju lukta på den imon el. 1juni :)

2013-05-09 @ 20:38:01
Postat av: Ella

Haha

2013-05-11 @ 12:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0