Bilder från första delen av året

Åkte till Italien
 
Åkte till skåne med släkten
Mycket shopping
Fick en systemkamera
Konfirmerade mig
 
Premiär bad
Många soliga och fina vårkvällar
Jordgubbar ♥
Massa fotograferingar med vänner
 
 

Mammas födelsedag

Hej
Idag fyller min mamma år. För att fira henne så gick jag och min lillebror Carl upp tidigt på morgonen för att göra en fin frukost med nybakat bröd och lite sånt. Hon verkade iallafall bli väldigt glad för det så jag tror att det blev lyckat.
Annars idag har jag fixat min klocka så den är i min storlek och gjort lite andra småsaker.

Fredag

Hej
På dom två senaste dagarna har det inte hänt så mycket har typ bara varit hemma och tränat. Nu håller jag på och grejar med min nya dator försöker få alla mina bilder från denna datorn till den andra men det är inte så lätt.

Mina julklappar

Ny dator
 
Marc jacobs iphone skal
Tröja från Hunkydory
Skärp
Prydnadstomte
Marc jacobs klocka
Sims 3 årstider
En bok
Locktång
+ en marsipan cigarr och tjugotusen kronor för studier

Juldagen

Hej
Pågrund av allt julfirande dom här två dagarna har jag inte hunnit blogga förens nu. Hade igentligen tänkt hälsa god jul lite fort igår men jag han alldrig.
Julen var lika mysig som vanligt. Jag har fått jätte många fina presenter som jag har tänkt visa upp sen. Här är iallafall några bilder på hur jag såg ut igår.
 
 

Julafton imorgon

 
 
 
 
 
 

Julbak igen

Hej
Idag har jag antagligen haft min sissta dag med julbak. Skulle igentligen inte bakat mer till julen, men eftersom vi ska fira julafton hemma hos oss ville mamma att jag skulle baka något eller några saker så att vi inte behöver snåla med julgodiset. Det blev iallafall hemmagjorda polkamarshmallows, limekola och någon typ av kanel kex.

Julgranen

 
 
 
Nu har vi precis pyntat granen hemma hos oss. Det blev fint som vanligt, tycker om när julgranen precis har kommit inn i huset det doftar så gott då.

Jullov

Hej
Nu har jag äntligen fått jullov. Efter vi fick våra betyg åkte jag och och några kompisar till ica för att köpa lite godis och pepparkaksdeg, sedan gick vi hem till Adina och där gjorde vi pepparkakshus. Det var jätte mysigt. När jag kom hem sen slog jag inn alla mina presenter som jag har köpt, det är skönt att ha gjort det, nu slipper jag att tänka på det senare.
Såhär blev ett våra pepparkakshus, det andra rasade så jag tog inget kort på det.

Innebandytunering

Hej
Idag var det innebandytunering för alla nior på vår skola. Vår klass är inte något vidare bra på innebandy vi har typ inte en endaste person av tjejerna som spelar den sporten så vi kom bara trea. Men vi kom inte sisst iallafall.
Hade tänkt att gå och lägga mig snart även om det är avslutning imorgon och vi börjar sent så är jag väldigt trött.

Klippt mig

Före
Efter
Hej
Idag efter skolan gick jag till frisören för att klippa håret. Har inte gjort det på evigheter, så det behövdes verkligen. Idag hade vi vår sissta riktiga skoldag för imorgon är det innebandy tunering, så det känns verkligen skönt.

Nai art pensel

Förutom att köpa julklappar igår så köpte jag också en sån där nail art pensel, som man kan måla lite tunnare linjer med. Jag han faktiskt pröva den igår och är faktiskt väldigt nöjd med resultatet även om jag behöver öva lite mer på att måla med den. Såhär blev mina naglar iallafall.
 

Söndag

Hej
Förlåt för min dåliga uppdatering under den senaste tiden men jag har blivit sjuk och desutom har vi haft mycket i skolan så jag har inte orkat blogga något denna veckan. Nu ska jag iallafall försöka att skriva fler inlägg i bloggen igen, får se hur länge det håller i sig, men det är inget i skolan längre iallafall.
Idag har jag inte gjort så mycket har åkt lite snabbt till frölundatorg för att köpa lite julklappar, det var så himla mycket folk där. Efter det så kollade jag på datorer som jag vill önska mig i julklapp med pappa.

Hej

Hej
Idag så har jag inte gjort så mycket. På förmiddagen så gick jag och mamma till frölundatorg för att handla skor till imorgon, ska på en nobelmiddag som är obligatorisk imorgon och då ska man vara lite mer upkllädd.
Igår hände det lite mer saker iallafall då bakade vi julgodis hemma hos oss och det blev massa mumsiga saker som knäck och limekola. Sedan kom det lite gäster som åt middag ochh sånt också.
 

O.P.I

 
För några dagar sedan fick jag ett paket med dessa två snygga nagellack från o.p.i. Just nu har jag på mig den rosa som heter strawberry margarita, den är riktigt snygg.

Torsdag

Hej
Har precis överlevt den jobbigaste skolveckan någonsin. I början skulle vi ha fyra prov och inlämningar denna veckan. Efter skolan gick jag ner till gymmet för att träna, har inte hunit med det denna veckan. Nu sitter jag och dricker en god frappuccino och kollar runt lite på roliga klipp på youtube.

pepparkaor

 
 
Hej
Idag bakade vi pepparkakor hemma hos oss. Är inte så jätte förtjust i just pepparkakor men tycker att det är väldigt roligt att göra dom, särskilt att pynta dom. Snart blir det middag och sen ska jag äta lussekkatter och några pepparkakor samtidigt som jag kollar på solsidan.

Ny design

 Nu blev det en ny design igen. Denna gången blev det lite jultema på designen. Vad tycker ni om den?

RSS 2.0