Höst marknad

Hej
Idag har jag jobbat på höstmarknaden med Emma på mammas jobb. Det var ganska så kul, men det bästa är man tjänar pengar på det. Nu var det inte sålängesedan jag kom hem från frölunda torg skulle köpa en maskara och nu när jag är hemma så ser jag att jag har köpt en blå maskara. Vilket inte är så snyggt enligt mig så det var inte roligt, men nu när jag har på mig den är mina fransar typ svarta ändå så det blir nog bra iallafall.

 
 
Såhär blå var maskaran när den var på borsten ändå så blev den svart på mina ögonfransar.

Just girly things

 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 

Svenska hollywoodffruar

Hej
Kollade precis på svenska hollywoodfruar men det slutade precis. Nu ska jag göra lite av min svenska läxa sedan ska jag gå och lägga mig är jätte trött idag. Men nu ska jag göra läxan det är bra om jag gör så många läxor som möjligt för imorgon kommer jag inte hinnat att göra så mycket.

Bodypump

Hej
Nu har jag precis dushat. Tränade bodypump innan det var ganska så jobbigt  men det är ju bra för man går ju igenom många muskler. Nu ska jag göra en franska läxa sedan blir det middag och efter det tror jag att jag ska kolla på xfactor.

Ny design

Nu är den nya designen snart klar. Vad tycker ni om den änsålänge?

Godmorgon

Hej
Vaknade upp tidigt idag men det var ganska så skönt. Nu ska jag snart iväg och spela tennis, väntar bara på att Elina ska komma hit. Vet inte riktigt vad jag ska göra senare idag får se efter tennisen. Tror att jag bara ska vara hemma idag har ganska många saker jag behöver göra.

Läxor

Hej
Det har inte hänt så mycket på den senaste tiden, så min updatering är inte jätte bra just nu. Idag har jag mest bara gjort läxor och så har det varit dom andra dagarna denna veckan också. Börjar ju komma upp lite prov nu också. Jag hoppas att jag vänjer mig i detta snart. Nu ska jag koka upp vanilj te och kolla på en engelsk film har engelska prov imorgon.

Ystad

Hej
Denna helgen har jag varit vid Ystad igen och därför har jag inte kunnat updaterat något på bloggen. Men kom iallfall hem för några timmar sedan. Nu har jag precis målat mina naglar med ett av dom nagellacken som jag fick från mamma när hon var i Paris. Blev jätte nöjd med resultatet mina naglar skiftar i alla möjliga olika färger men mest i grönt, guld och blått.
Här är några bilder från igår.
 
 
 
 
 

Te och scones


Hej
Har precis gjort te och lite scones som jag ska äta nu medans jag kollar på en film. Efter detta ska jag sova tror jag ska upp tidigt imorgon. Vi börjar med idrott klockan åtta. Men nu ska jag sätta på filmen så jag inte sommnar försent.

Nytt

 
 
I måndags fick jag ett paket med dessa snygga smycken i. Har redan hunnit använda alla för att dom är så lätta att matcha. Jag köpte dom från en hemsida som heter fionavincent.se dom hade faktiskt väldigt många fina saker där.

Sephora

 
 
 
Hej
Igår kom mamma hem från Paris och hon hade tagit hem massa grejer från min favorit sminkafär sephora. Är jätte nöjd med sakerna jag fick, dom doftar jätte gott och färgerna på nagellacken som jag fick var jätte snygga.
 
Idag så kommer det nog inte hända så mycket för mig. Jag har planerat att träna något också ska jag göra lite läxor.

X factor

Hej
Sitter och kollar på x factor. Men  nu är det reklam paus. Idag har jag grejat med headern till min blogg. Innan gjorde jag ju mina headrar i picnik men nu finns det ju inte längre så har laddat ner ett nytt program nu så allt tar mycket längre tid eftersom jag inte fattar så mycket. Nu ska programmet börja igen.




hiss och diss

 
Att dricka vanilj te tycker att det är så gott.
 
Att tända massa mysiga ljus när det är dåligt väder ute.
 
Alla mysiga tröjor man kan ha på sig på hösten

Att det börjar bli höst.
 
Alla läxor vi har fått under denna veckan.
 
 
 
 
 
 
 

Godmorgon

Hej
Idag är det onsdag och det är nog den skönaste dagen i skolan v8i börjar 10.20 och slutar 13.20 och det är inte så jobbiga lektiober heller. Så det är jätte skönt. Sen när jag kommer hem ska jag baka brownies till cafet sedan kanske jag tränar. Nu ska jag snart gå men tänkte bara visa dagens outfit först.
 
 
 
 
 
 
 
Jeans med vaxad yta från ginatricot, top från topshop, converse från converse

Ny design snart

Håller på med en ny lite höstligare design just nu, men jag är inte helt klar med den än. Så nu har jag gjort en tillfällig design med en gammal header och en ny bakgrund men den nya design kommer om någon vecka.

Sova

Hej
Nu ska jag lägga mig snart ska bara fixa det sissta av mina läxor. Skolan börjar klockan halv tio imorgon så det är ganska så skönt. Men nu måste jag fortsätta med läxorna vill gå lägga mig tidigt idag.

Juicy couture

 
 
 

 
 
Idag kom äntligen mina tracksuits från juicy couture. Jag fick en i rosa ich en i marinblå som ni ser på bilderna här ovanför. Jag tycker nog mest om den rosa, men just nu har jag på den blåa.

RSS 2.0