Måndag

Hej

Idag har jag varit jag med Aina,Disa,Josefine och Emma. Vi var nere och simmade det var jätte kul. Sedan gick jag Aina,Emma och Josefine hem till mig där spelade vi först gitar sedan kolla vi på Carls hamster som tyvär sov då och sedan kolla vi på filmen the proposal.


Sötnosen♥

Godmorgon


Hej hej

Jag vaknade för ett tag sen...Har ni sovigt bra? De gjorde inte jag! Sov inte alls mycket denna natten. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Men nu ska jag ta och äta frukost iallafall.

Kvällsoutfitten


Tjejmiddag

Hej

Nu håller jag på att jöra iordning mig till Emmas tjejmiddag. Alla som ska gå dit kommer att komma till mig fem över halv sex .Så det är nog bra att börja nu så inte alla väntar på mig.Jag ska antagligen ha på mig en mockaklänning som jag köpte från hm för ett tag sen. Det kommer nog att komma upp en outfit bild på vad jag kommer att ha på mig iallafall för den klänningen är lite rolig.
Här kommer lite bilder på en manikyr jag jorde på mig idag.










Höstlov

Hej

Nu är det äntligen höstlov. Jag ska mäst bara vara hemma och vara med kompisar på lovet men jag kommer nog att gå ut och shoppa eller kolla på bio eller något sånt också. Sen ska jag också på Emmas tjejmidag imorgon det ska bli kul.


Skriver ett brev

Hej

Just nu sitter jag och gör min engelska läxa. Vi ska skriva ett brev på engelska tills imorgon. Stepen som jag och Elina körde var rolig vi ska försöka köra det varanan torsdag och på dom andra torsdagarna blir det spinning.

Step

Hej

Nu väntar jag på att Elina ska komma hit. Vi ska träna step tillsamans. Vi har inte kört step på jätte länge så det ska bli kul.

Nu kommer hon.

Dålig updatering

Förlåt för att jag inte hade gjort något tidsinställtinlägg. Men som jag sa igår så skulle jag upp jätte tidigt och jag tror faktiskt att jag alldrig har gått upp så tidigt tillochmed så då ville jag lägga mig hyfsatt tidigt.


Hej <3

Hej

Nu har jag hafft en sådär dålig uppdatering på bloggen men jag skriver iallafall ett inlägg per dag. Den dåliga updateringen beror på att jag har suttit och spelat sims 3 djurliv så fort jag hinner. Det spelat är så bra. Men jag ska försöka att hinna skriva lite mer en en gång per dag när höstlovet kommer, och när jag har skrivit klart alla omdömen.
Idag har jag varit på frölundatrog med Aina och Disa. Köpte inget men hittade lite snygga smycken som jag kanske köper på lovet. Sedan träna jag spinning med Elina och det var as jobbigt eftersom jag hade varit på frölundtorg innan.Imorgon ska jag på en konfirmations


we♥it

Oj detta inlägget blev typ as långt undra om någon ens orka läsa det.

Godmorgon

Hej

Nu ska jag snart iväg till tandläkaren. Använder ju tandställning om det var någon som inte visste det.Förhoppningsvis är det inte så många gånger jag ska använda den längre. Har ju typ haft den as länge. Men nu måste jag gå ska vara där klockan nio.


Bild från Sicilien


Nagel serum




Detta är en väldigt bra grej om man har svaga naglar eller naglar som är flisiga.Använde det igår och känner redan nu att det hjälper.

Torsdagens shopping

Hej

I torsdags så berättade jag att jag var på frölundatorg men har inte visat vad jag har köpt. Så här kommer bilder på det jag köpte.


Nagel serum

Läppsyl

Snygg ring

Örhängen

Och den största anledningen för att jag åkte dit sims 3 husdjur





Nu kommer det äntligen bli en ny design




Lite rolig bild


Torsdag

Hej

Idag kanske inte jag hinner skriva såmycket mer inlägg för jag ska till skolan sen på eftermidagen och innan det ska jag vara i frölundatorg en kortis. Idag har vi spanska prov i skolan har övat jättemycket på det igår. Och nu på morgonen ska vi typ gå på något vägledningscentrum. När jag kommer hem från öppet hus kommer jag nog villja instalera mitt sims så jag får se hur mycket blogging det blir .Men jag ska försöka att hinna fixa ett tidsinställt inllägg nu iallafall.




Snygga




Ner till skolan

Hej

Nu ska jag snart gå ner till skolan.Vi börjar med franska idag sedan så är det alla andra ämnen som är tråkiga och med dom så menar jag matte,svenska och engelska.Nu måsta jag gå så hinner inte blogga mer just nu.

Hiss och diss



♥ nelly

♥ morotskaka

♥ att sims 3 djurliv kommer ut om 2 dagar

♥ min nya parfym

♥ maybelines maskaror

♥ min geografilärare

♥ mycket prov på den senaste tiden

♥ att det var äcklig mat i skolan idag


Vem bar den bäst

 

 

Hej

Nu var det längesedan jag la upp något inom denna kategorin.
Vem bar den bäst Rihanna eller Jennifer Lopez?

Jag tycker Jenifer Lopez.Vem tycker ni bar den bäst?

 



Ny design på Emmas blogg

Hej

Håller på med en ny design på Emmas blogg.Kolla järna inn på hennes blogg hur den ser ut.




Mycket att göra

Hej

Idag ska jag hinna med mycket. Ska hinna plugga till spanska prov och till ett geografi prov som jag inte vet när det ska vara men det kan vara denna veckan. Ska också hinna med någon sorts kyrkokör grej som räknas som en gudstjänst om man går på den,den är 16.00 på askimskyrka.Sedan kommer farmor och farfar hit så det blir ju att man måste vara med dom lite också. Vill hinna träna också men tror inte att jag hinner.

Nu ska jag städa mitt rum lite det är ganska så stökigt.




Möbler

Hej

Idag har jag varit och kollat på möbler till vår utbyggnad.Mest soffor.Har också köpt lite skönhetsgrejer.Detta köpte jag.

En jätte bra mascara

En handlotion som inte luktade så gott.

En jätte god parfym.

American BBQ Sourcream & Onion



Hej

Har precis dushat har tränat innan.Men nu sitter jag äter chips prövade en ny smak idag Vilda Western med smak av American BBQ Sourcream & Onion,och smaken är så god så det är typ min nya favorit!!
Kombon är perfekt lagom BBQ smak & påminner lite om Grill & Pepparchipsen men smakar inte lika mycket peppar. Förstår att dessa vann mysmatchen dom är bara så goda!




Dagens outfit





Tubhalsduk - ginatricot

Öronmuf - laredoute

Jacka - Jofama

Poncho - hm

Byxor - ginatricot

Skor - dr martens

Mitt första tidsinstälda inlägg



Hej

Detta är mitt första tidsinstälda inlägg som jag har skrivit så jag hoppas att det kommer att komma upp på rätt tid.Men nu när detta inlägget kommer upp så är jag i skolan och har no.Efter skolan kommer jag nog gå och träna vet inte om jag ska träna step eller spinning får se när jag kommer hem från skolan.Men om jag tar step kommer jag inte hinna blogga innan jag tränar.



En bild på mig från när jag var 11 år


Utan internet

Hej

Under den senaste tiden har inte min updatering varit så bra men det beror på att jag inte har haft internet.Men nu har vi internet igen så nu kommer det hända lite grejer på bloggen igen.






Tennis

Hej

Nu ska jag snart ner till tennisen ska bara äta först.

Min tränings outfit


Shepherd




Hej

I fredags fick jag domhär mysiga shepherds tofflorna. Dom är värkligen jätte sköna och har typ haft på mig dom hela tiden sen jag fick dom.


Frida

Hej

Nu har jag precis ätit midag och resten av kvällen kommer jag nog kolla på fångarna på fortet och läsa en frida tidning som jag köpte idag.





Sockerkaka

Hej

Nu ska jag gå till köket och baka sockerkaka.


3 underbara parfymer jag vill köpa





Bada

Hej

Kom precis hem från spinningen och och nu väntar badkaret på mig.Väntar bara på att det ska komma lite mer vatten i det.


ZzZzZzZzZzZ

..Godnatt alla bloggläsare hoppas ni sover gott


Dagens låt


Franska läxa + kanelbulle


Hej

Nu så sitter jag vid mitt skrivbord och övar till franska provet som vi har imorgon.Men tar en liten paus nu för att äta en kanelbulle för det är ju kanelbullens dag idag.Har typ övat på franska jätte mycket eftersom jag inte var i skolan idag för då har man ju tid att göra det.Men nu måsta jag börja göra läxorna igen har en svenska läxa där jag ska slå upp 26 jätte konstiga ord i en ordbok.

Föresten snart kommer det nog komma inn en ny design på bloggen.Har fått lite höstbilder nu men ska bara ta några till innan jag börjar att göra en lite höstligare design.

Nu börjar jag blogga igen




RSS 2.0