sjuk

Hej

Igår blev jag jätte förkyld och fick feber och ont i huvudet och halsont så nu är  jag hemma från skolan.
Jag kommer nog inte blogga mycket i helg för jag är så trött och just nu såver jag bara så det kommer inte hända något.

Ella

Carl är sjuk

Hej

Idag ska jag inte jöra något.Igentligen skulle vi åkt skidor idag men Carl blev typ jätte förkyld igår så nu ska vi inte jöra det.
Han har inte vinterkräksjukan.




En snygg tröja som finns i många fina färger från ginatricot.

Ella

Hej

Hej

Gissa vad jag fick idag.


Ella

Det är bara 14 grader hos mig

Hej

Just nu är det bara 14 grader hos mig.Vär men har typ slutat att fungera.
Så jag fryser jätte mycket.Pappa håller iallafall på och kollar på vad som är fel nu.

Ella

Längtar till sommaren

Hej

Just nu jör jag läxorna men kan inte konsentrera mig för jag längtar till sommaren för jag gillar inte vintern så mycker just nu för det är så kallt.
Men jag får nöja mig med att kolla på några bilder från sommaren.
Så tänkte visa några.







Några bilder från Cecilien från föra året då mamma och pappa var där.



Lördag

Hej

Har inte bloggat på länge men kommer inte på något bra att skriva.Men nu har jag något att skriva om för nu ska mamma beställa lite saker i hm katalogen.Så jag tänkte visa vad jag ska få för saker.












Jag tror inte jag kommer behålla alla får ju se hur dom sitter inan jag köper dom.

Ella

Hej

Hej

I söndags kom jag hem från Trysil.Berättar mer om det senare hinner inte nu men snart ska jag iallafall spela innebandy.Åker dit halv 6 för jag hinner inte ta bussen för den bussen jag skulle ta på morgonen och efter skolan kom aldrig.
Måste jöra läxor nu.

Packar

Hej

Just nu packar jag till trysil för vi ska ju åka till trysil imorgon.Längtar jätte mycket.Men jag tror inte att jag kommer att blogga denna veckan för huset har inget internet Men om jag är på ett ställe med internet så kommer jag blogga från mobilen.

Ella

Nu är det år


RSS 2.0