Poolen

Hej
Nu sitter jag och solar vid poolen.För idag är det äntligen fint väder och sen så har jag bara en läxa.Hoppas att vädret är lika bra imorgon.
Denna låten lyssnar jag på nu.

Ska nog hoppa i poolen nu.Innan solen försvinner för det ser ut att bli lite målnigt nu.

Topshop






Dom här kläderna är jätte snygga


2 roliga namn på städer

Hej

Har hittat 2 roliga namn på städer på google.




Den staden längst ner ligger i usa den andra vet jag inte var den ligger.

Tennis

Hej

Nu väntar jag på att Elina och pappa ska komme sedan ska vi åka ner till tennisen.
Tror att det är sissta gången denna terminen nu.

Larver

Hej

I nat så kommer jag att drömma mardrömar för gissa vad som har kommit i ett träd på våran tommt.Massor med läskiga larver.Mamma och pappa har försökt få bort dom hela dagen idag.

Sådär såg det ut fast det är mycket läskigare i verkligheten.

Skor

Hej

Har hittat lite coola skor på nelly.Vet inte riktigt om jag tycker dom är fina eller fula men dom är iallafall roliga.



Morsdag

Hej

Idag är det morsdag mamma fick en iphone 4 en tennis lektion och ett vin.



Nu ska jag snart ner och träna det är avslutning idag.

Dagens låt


Packar

Hej

Har för inte så länge sedan kommit hem från träningen.
Just nu packar jag inför imorgon för då ska jag på klassresa.Så jag kanske inte hinner blogga något imorgon men jag ska försöka.Vi ska tälta och paddla kanot på klassresan och sen vet jag inte vad vi ska göra mer.
Nu ska jag dusha.  och sedan äta.


Min blogg fyller 1 år!!!!


Dagens outfit


Hej

Har inte kunnat blogga innan idag för internet har inte funkat.
Här kommer en bild på dagens outfit



Jacka - nolita

tröja - ginatricot

jeans - ginatricot

Söndag

Hej

Idag har jag spelat tennis och gått på yoga.Ska snart göra lite läxor behöver öva på två redovisningar om saudiarabien och nya zeeland och sen har vi prov i matte på algebra och ekvationer.
Snart ska mamma sälja sin gamla bil tror jag eller dom skulle iallafall göra något nu.
Fick hem min jumpsuit igår den var jätte snygg och den passa i storleken.Kommer att använda den väldigt mycket i sommar om det blir bra väder.




lördagsgodis



Hej

Just nu äter jag mitt lördagsgodis som består av

och

Har ni smakat den nya smaken från marabou föresten?Jag tycker att den är jätte god Till skillnad från den otäcka chokladen med torkad mango som var jaätte äcklig.Men hitta inte den i afären idag så det fick bli den vanliga.

Nu ska jag fortsätta att spela sims3.



Katt som jagar hund


Trodde att det var hundar som jagar katter.Men så verkar det ju inte vara när man ser denna galna hunden som verkar rädd för katten.

Vit kladdkaka

 

Måste bara dela med mig av ett av min favorit recept,nämligen vit kladdkaka♥


Ingredienser:
250 g vit choklad (god kvalité typ Fazer)
200 g smör
3 ägg
2 1/2 dl strösocker
2 dl vetemjöl
Glasyr:
150 g vit choklad (här kan du använda en billigare sort, typ Nalles)
1/2 dl vispgrädde

Gör så här:

1. Sätt ugnen på 175°. Hacka chokladen. Smält smöret i en kastrull. Ta från värmen och tillsätt chokladen och rör om tills den smälter.
2. Vispa ägg och socker poröst. Rör i choklad och mjöl. Häll smeten i en smord och bröad form med löstagbar botten, ca 24 cm i diameter.
3. Grädda i nedre delen av ugnen 30?35 min. Låt kakan kallna och ställ i kylen.
4. Glasyr: Hacka chokladen. Koka upp grädden. Ta den från värmen och tillsätt chokladen och rör om tills den smälter. Bred glasyren över kakan och låt den stelna i kylen. Sikta över florsocker innan servering.

Denna kaka blir bara godare och godare efter någon eller några dagar!!!

Hiss och diss






Månadspeng.Alltid kul att få pengar



Kompisar.Behöver jag säga något mer

Snart sommarlov.Kommer inte på någon bra motivering på denna.






Kläder man köper på internet som inte ser likadana ut när man får dom.Man blir så besviken då



Lakrits.För det är jätte äckligt






Söt


Kolla vilken söt bild jag hitta på we♥it.

Hej

Idag har jag fixat en ny design på Emmas blogg tycker att den blev bra annars har jag nog nte gjort något specielt idag.Nu ska jag äta något och göra lite läxor.


Dagens låt


Dagens outfit <3







Kofta - juicy couture

Jeans - ginatricot

I skolan

Hej

Nu är jag i skolan men vi håller på med datorn just nu och jag är färdig med det vi gör så jag passar på att göra ett inlägg.

Denna söta bilden hitta jag när jag googla på nya zealand.


Ella


Några snyggingar från hm











Min nya dagbok




Den här snygga boken fick jag efter jag hadde praoat.Jag tror att jag tänker ha den som dagbok för jag vet inte annars vad jag skulle ha den till.

Beställt



Har bestält denna jumpsuiten från replay.Eftersom den  jag bestälde från nelly förut inte passade i storleken på mig.

Bild på den som inte passade.

Nu ska jag snart sova.

Botaniska trädgården

Hej

Idag har jag varit i botaniska trädgården.Här kommer lite bilder som jag har tagit där.


































































Köpt




Dom här två sakerna har jag köpt från nelly.Bestälde en jumpsuit också men den var lite stor.




Trinny och sunnnah stylar om sverige

Hej

Nu kollar jag på Trinny och Susannah stylar om Sverige.Men nu är det reklampaus.


Hinner inte skriva något mer för nu börjar det igen.

Ella

Godmorgon

Hej

Nu ska jag snart åka med mamma till hennes jobb.För idag ska jag ha prao där.
Här kommer en bild på dagens outfit.


Tröja - ginatricot

Ring - lindex

Jeans - ginatricot.


Ella

Ny design



Hej hej :)
Felicia här!! Jag fixade precis en ny design till Ella. Vad tycker ni om den?? Tycker själv att den är snygg och hoppas Ella också gör det! :) Gå gärna in på min blogg genom att klicka HÄR :P Puss ;)


Kolakakor

Hej


Nu är jag med Felicia och snart ska Johanna komma och så ska vi baka kolakakor.


Ella


Snygg blus från indiska


Hej <3

Hej

Idag har jag varit med och sjösätt vår båt.Det var roligt för sedan var vi ute och åkte med den och det var ganska vågit ute och då är det roligast att åka.
Idag har också mamma fått sin nya bil.Den var ganska fin.

Det är en sådan fast i vitt.

Ella

Fattar inte varför portugal skickade denna låten till eurovisonsongcontest



Tur att den inte kom till finalen.

Stampe

Hej

Här kommer några bilder på min söta kanin Stampe.













Ella

Läxor

Hej

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men det har varit så fint väder och igår så hadde jag jätte mycket läxor och så spela jag tennis.Idag så har jag fortafarande mycket läxor för vi ska ha franskaprov på torsdag sen har vi mycket annat också.


Ella


Dagens outfit <3



Linne - hm

Jeans - ginatricot

Nya saker från hm

Hej

Här är 3 snygga saker från hm som jag såg i deras nya katalog som kom till mig idag.



Nu ska jag träna med några kommpisar som kommer hit snart.

Ella

Snö

Hej

Idag har jag klippt mig.Det blev bra tycker jag.




Klippte bara topparna.

Tycker det har varit väldigt konstigt väder idag först på morgonen så snöade det ute och det är maj nu så är det 16 grader och sol ute.
Om lite mer en 1 timma ska jag kolla på inför euorvision song contest.

Nu ska jag göra svenska läxan vi ska typ hålla ett tal på torsdag.

Ella

Snygga














Alla saker är från nelly.

RSS 2.0