Liebeskind

 
Älskar mitt nya skärp från liebeskind som jag fick i mitt påskägg igår.  Har velat ha detta skärp jätte länge så är glad att det äntligen är mitt. Det kommer att bli så fint till alla mina outfits i vår.

Glad påsk

Glad påsk på er mina bloggläsare, hoppas att ni får en  trevlig påsk med mycket godis.

Nu vill jag ha sommar

Summer
 
Summer by ella-9 featuring distressed shorts

Påsklov

Hej
Nu är det äntligen påsklov. Ska bli så skönt att ta en paus från skolan nu.
 
Hade tänkt träna idag men så såg jag att gymmet stängde tidigare idag, så typiskt. Men jag får väl träna imorgon istället. Nu ska jag snart äta lite och efter det vet jag inte vad jag ska hitta på.

Mumsigt mellanmål

 
 
När jag kom hem från skolan idag gjorde jag detta mumsiga mellanmål med kesella hallon, krossad digestive och hallon. Det blev riktigt gott iallfall.
 
Hej
Idag hade jag en kort skoldagmed bara so och franska. Efter skolan gjorde jag detta goda mellanmål som ni ser på bilderna här ovanför och sen har jag inte hunnit med så mycket mer. Nu tänkte jag ta en varm dusch och efter det blir det väl att göra lite läxor.

Tisdag

Hej
Idag har jag överlevt ett till nationellt prov, en no laboration. Tycker nog inte att det var så svårt, men jag hade hellre viljat ha den färdiga planeringen än min egna det kändes som det skulle vara lättare då, men förhoppningsvis gick det bra ändå. Nu tänkte jag precis ta fram lite ben and jerrys och frukt och kolla på något program, efter det går jag nog och lägger mig tror jag.

Träna

Hej
Nu ska jag snart gå ner till gymmet. Har inte bestämt om jag ska träna bodypump idag eller om jag bara ska träna på gymmet. Betämmer mig när jag kommer ner. Nu ska jag börja packa träningsväskan.
 

Snygga iphoneskal


Hittade precis dessa snygga skal på fyndiq, funderar verkligen på att beställa hem några nu. Det var faktiskt ett tag sedan jag köpte några nya nu.

Pannkakor

Hej
Idag hade vi en kort skoldag med bara tre lektioner. Efter skolan följde Emma med mig hem. Vi gjorde pannkakor som vi skulle äta till lunch och efter det satt vi framför datorn ett tag. Nu har Emma precis tagit bussen hem, så jag tänkte börja plugga lite nu. Har lite läxor som behöver göras till imorgon.
 

Nationella prov

Hej
Idag var det ju nationella prov i biologi och det gick faktiskt bättre än vad jag förväntade mig. Är glad att det var i biologi vi hade det i för jag tycker att dom andra no ämnena är mycket svårare. Efter provet gick jag, Emma och Adina hem till Rebecka för att äta lunch. Sedan gick vi tillbaks till skolan för att ha dom två sissta lektionerna.
Nu ska jag snart äta middag och efter det ska jag iväg till gymmet. Är inte alls sugen på att träna nu är trött och det är desutom jätte kallt väder ute, men det blir förhoppningsvis bättre när jag väl tränar.

Topmodel och nudlar

Hej
Nu ligger jag i sängen ochoch kollar på topmodel efter mycket biologipluggande, nu får det bli som det blir på det där nationella provet förhoppningsvis blir det bra. Men tänkte iallfallafall fortsätta kolla på topmodell nu.

Söndag

Hej
Idag fyller mormor 75 år, så jag och resten  av min familj åkte iväg till dom för att gratulera henne med frukost och lite sånt. Om några timmar tror jag att vi skulle åka till långedrag för att äta middag med släkten.
Nu tänkte jag iallafall  ta och plugga lite biologi har nationella prov i det nästa vecka och jag hatar no, det är verkligen mina sämsta ämnen.
Till frukosten fick vi äta den här snygga tårtan älskar färgen på den.

American vintage

Köpte denna tröjan från american vintage i måndags när jag var i stan. Älskar färgen kommer att bli jätte snygg till sommaren då man blir lite brunare också.

Lugn fredag

Hej
Idag efter skolan gick jag iväg till gymmet och efter det har jag bara vart hema och tagit det lugnt. Just nu sitter jag och kollar på tv men tänkte snart sätta på en film och gå och lägga mig och försöka sova. Har ingen tennis imorgon heller så det ska bli skönt att få sova länge.

Frukt

 
Hej
Har precis gjort ett mumsigt mellanmål med massa frukt som jag nu hade tänkt äta upp. Idag har det inte hänt så mycket, har varit en helt vanlig dag. Om ett tag hade jag iallfall tänkt ta en lång och varm dush och efter det kommer jag antagligen börja göra iordning mig för att sova.

Nya

 
 
Jag har äntligen hittat dom perfekta vita byxorna. Älskar gulddragkädjorna som är längst ner på byxorna, desutom är dom jätte sköna. Hittade dom på zara.

Studiedag

Hej
Idag hade vi äntligen en studiedag i skolan, det var jätte skönt. Idag åkte jag iallfall in till stan där träffade jag Emma. Vi gick iallfall runt i lite affärer och sen så kollade vi på bio. Fick med mig en del snyggt hem idag. Nu har jag precis kollat på topmodel, tycker att det var synd att Malin åkte ut. Nu tänkte jag gå och och göra iordning mig är trött.

Fryser

Hej
Idag har jag bara vart hemma och putsat alla våra fönster, tycker att det är väldigt tråkigt men jag får pengar för det annars hade jag alldrig gjort det. Nu ska jag snart hoppa in i dushen, hade tänkt träna nu men jag orkar inte är trött nu och jag fryser väldigt mycket också.

Några måsten till våren

Michael kors
 
 

Yoga

Hej
Just nu sitter jag och äter lite kesella och frukt. För ett tag sedan var jag på ett yoga pass. Det var ett tag sedan jag gjorde det sisst. Innan det har jag inte gjort så mycket, har bara vart i skolan och gjort en matte läxa typ. Nu tänkte jag snart gå och lägga mig ska upp tidigt imorgon.

Hemma

Hej
För lite mer än en halvtimma sedan kom jag hem från skolan. Vi hade en kort dag idag och vi har inga läxor heller så det är väldigt skönt. Nu ska jag fixa något som jag kan äta för vi åt inte något i skolan idag eftersom vi slutade så tidigt.

Hej

Hej
Nu var det ett tag sedan jag bloggade sisst. Som jag hade skrivit innan hade jag massa prov förra veckan och under helgen tänkte jag inte på bloggen över huvudtaget. Men nu har vi typ ingeting i skolan så ska försöka att uppdatera mer nu iallafall. Idag har det varit en helt vanlig skoldag och om några timmar ska jag iväg till gymmet för att träna.
Har ju inte visat några bilder från Itaien så ni får se några nu istället. Det är ju bättre sent än alldrig.
 
På topen på en av mina favorit backar, backarna som är nedanför är över en mil långa.
Åkte mycket tilsamans med Elina detta året. Hon ramlade hela tiden tillochmed när hon skulle vänta på att alla skulle sätta på sina skidor.
Det var fint väder, en dag var det nio plussgrader ute.
Skidsemester = solsemester

RSS 2.0