Hej

Har inte updaterat så mycket på den senaste tiden. Det skulle egentligen stå på det inlägget innan varför jag inte hade updaterat något på den senaste tiden men nu ser jag att det inte finns någon text om det längst upp på det inlägget så det måste ha försvunnit på något sätt.
Men jag har iallafall vart med kompisar och segalt under denna tiden. Jag kom hem från seglingen i förr går och igår var jag i stan med mamma och kolla på sådant som jag ska önska mig till min födelsedag och för att köpa en skinnjacka. Idag är faktiskt första dagen då jag inte har gjort något speciellt på länge.
Det är ju typ höst väder ute så nu ska jag nog tända några ljus, måla naglarna och titta på tv tror jag om det inte börjar åska igen.
 
 

Bilder från den senate veckan

 
 
 
 
Cyklade till blomstermåla med Elinas familj
 
Sisjön på kvällen
 
Besökte Osckars lantställe
Dom har skaffat en jätte söt hundvalp
 
 
Morgondopp med Elina
 
 
Glass
En resturnag jag åt på igår
God efterätt
Shopping med Emma
Denna bikinin köpte jag för bara 40 kronor på hm
 

Varberg

Hej
Idag ska jag åka till Varberg med familjen. Vet inte hur länge vi ska vara där men det blir nog inte så länge för både jag och pappa vill träna senare idag. Nu ska jag göra iordning mig vi ska åka om en halvtimma.
 

Hej

Idag har jag vart i stan med Felicia. Jag kollade mest på grejer som jag kan önska mig i födelsedagspressent men jag fick med mig några armband som bara kostade tio kr styck. För ett tag sedan så var jag Felicia och våra lillebrorsor ute och gjorde massa grejer. Nu ska jag snart skypea med Felicia.

Nytt

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dagens outfit


Shoppingen i Köpenhamn

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Shoppingen i Köpenhamn

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bilder från Danmark

 Den första eftermidagen var vi i nyhamn
En god middag
 
Tvoli
 
 
 
Den sissta dagen i Köpenhamn så gick vi upp i ett jätte läskigt kyrk torn.
 
När vi åkte iväg från Köpenhamn besökte vi ett sandberg.
Det var jätte gulliga får på vägen till sandberget.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sissta dagen i Danmark beökte vi en starnd där man kunde köra med bilen på stranden.
 
Vi besökte också skagen
 
 
 

Hemma

Hej
Kom hem för inte så längesedan. Nu ska jag snart gå och lägga mig är ganska så trött nu. Imorgon kommer bilder från resan och shoppingen.

RSS 2.0