Bilder från konfirmationen

Hej här kommer lite bilder från igår.





























Konfrimation

Hej
Har för inte så länge sedan varit i kyrkan och konfirmerat mig. Så nu har vi kalas hemma för att fira det. Tänkte visa upp bilder från konfirmationen och preneterna senare idag eller imorgon.

Konfirmationspresent från mamma och pappa











Fick denna kameran av mamma och pappa som konfirmationspresent. Det är en canon eos 600D. Nu måste bara batteriet bli klarladdat. Sedan ska jag läsa lite i någon bok om hur den funkar sedan ska jag pröva den.

Mycket att göra just nu

Hej
Som rubriken säger så är det mycket som jag håller på med just nu. Först så är det någon sådan där period där det är väldigt mycket läxor i skolan. Sedan så ska jag ju konfirmeras på söndag. Vilket betyder att jag är i kyrkan väldigt ofta och att jag behöver lära mig lite saker utantil. Men det ska iallafall bli skönt med långhelg efter allt detta.

Klippt mig

Igår var jag hos frisören och klippte mig inför konfirmationen. Det blev att klippa håret och att slinga det. Såhär blev det iallafall.
Före

Medans

Efter

Nytt




Ville bara visa upp mitt nya iphoneskal som jag beställde hem för några veckor sedan som äntligen har kommit. Tycker att det är jätte snyggt ♥

Konfa

Hej nu ska jag snart gå til konfan. Tror att det är sissta träffen innan jag konfirmerar mig. Idag ska vi typ fotograferas så ska byta kläder nu man skulle ha enfärgade kläder så att det inte lyser igenom. Efter konffan ska jag nog kolla på djungelsdrottning ocg göra läxor tror jag.

Dagens outfit


Om igår

Hej
Har inte updaterat så bra på det sissta. Men tänkte bara berätta om vad jag har gjort igår. Igår så hade jag och Emma ett twilight maraton. Vi skulle kolla på alla filmer men det blev inte så för vi märkte att vi skulle ner till gymmet och träna zumba klockan kvart i sex. Så vi fick hoppa över trean men det blev bra ändå. Huvudsaken var ju att jag skulle kolla på fyran för det har jag ju inte gjort

Bild från förra året. Jag vill ha sommar nu.

Shopping med mamma


Blus bikbok, jeans bikbok, sockor ginatricot, läppstift kicks

Hej
Idag har jag shoppat med mamma. Behövde ett par nya jeans för att ett par av mina har gått sönder så det var den största anledningen varför. Men där ovanför ser ni iallafall det mesta jag fick hem från shoppingen↑

Dagens tips


Detta märket som heter moyana corigan har helt underbara produkter. Har använt dom flästa producterna i lite mer än en månad nu. Tycker att dom är jätte bra och dom doftar jätte gott. Jag har för mig att det bara var naturliga grejer i dessa saker också. Vet inte riktigt vilka afärer som säljer dessa saker men jag har köpt mina från nelly.

Ny design


Som ni kanske ser så har jag fixat en ny design på bloggen och jag blev faktiskt jätte nöjd med denna. Har inte känt mig såhär nöjd med en design på länge.
Vad tycker ni bloggläsare om min nya design?

Påskpressenter

Hej här kommer bilder på dom sakerna som jag fick igår

sminkborttagningsmedel

body lotion

bodybutter

parfym

En jeansjacka som jag glömde att ta kort på

Glad påsk


Ha en riktigt glad påsk alla bloggläsare. Vad ska ni göra denna dag? Jag ska iväg till någon släkting sneare på kvällen har glömt bort vem det var hos och där ska jag iallafall måla på ägg och leta efter pressenter.

Gårdagens outfit


Tröja ginatricot
Skor dr martens
Jeans ginatricot

En dag kvar

Det är så skönt att det bara är en dag kvar innan det blir påsklov nu. För vi har hafft så mycket läxor på det senaste. Så det ska bli skönt att bara ta det lungt. Detta lovet har jag inte planerat att göra något specielt änsålänge iallafall.


Nytt




Nagellack från kicks

solglasögon från hm

Topp från ginatricot

Detta köpte jag inte. Jag fick det igår så jag vet inte var den kommer ifrån.

RSS 2.0