Ny topp

 
Denna snygga toppen från bikbok fick jag hem för ett tag sedan. Tycker att det är så fint att det är smala axelband på den, desutom älskar jag färgen.

Hej

Har inte kunnat blogga förän nu eftersom internet har varit så dåligt i Frankrike och Alassio, men nu är vi i Rom och internet fungerar bättre här.
 
Vi har iallafall haft det jätte bra under resan och nu är det tyvärr inte så lång tid kvar tills vi kommer hem till Sverige igen. Vill verkligen inte hem, det är så värmt och skönt här. Nu måste jag börja fixa iårdning mig för ikväll, för vi ska gå om tjugo minuter.
 
En oredigerad bild från Frankrike

Sephora

En affär jag verkligen måste besöka när jag är i Italien är sephora. Första gången jag var inne på sephora var för ett år sedan i Köpenhamn och sedan dess har jag typ vart beroende av deras vaniljbodylotion. Tror det är min tredje flaska som jag har använt nu och jag har inga fler på lager så nu behöver jag verklgen köpa några flaskor när  jag är där. Om jag inte mindes helt fel så är deras bodylotions paranbenfria också, vilket är väldigt bra.
 

Frukt

 
 
 
 
 
 
 
 

Någonting jag verkligen har börjat gilla nu är frukt. Innan  åt jag  typ alldrig frukt men nu äter jag det hela tiden. Favoriterna är  nog mango, jordgubbar och kiwi.

Kenza 3

 
 
 
 
Passade på att beställa  hem denna jackan från jofama by kenza när det var 30% rabbat på bubbleroom, sparade en hel 1000 lapp på det, och jag behövde verkligen en ny jacka så det var perfekt. Älskar den här jackan den är så snygg, passar typ till allt.

Sommarkvällar

Summer nights
 
Summer nights by ella-9 featuring purple earrings

Nya bikinis

Rosa bikini från nelly / grön bikini från hm
 
Som jag har skrivit innan i bloggen älskar jag bikinis i starka färger, så är väldigt nöjd med båda bikinisarna. Den gröna tror jag kommer att bli jätte snygg när man blir lite brunare.

Sommarlov

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder från sommaren 2012 och weheartit

Packat färdigt

Har precis pakat färdigt allt nu, så skönt. Nu är det bara skolavslutningen kvar och sen åker vi, kommer att bli så kul. Ska försöka att blogga lite under resan, men om jag inte hinner så kommer det iallafall att komma upp lite tidsinställda här på bloggen.
 
Nu håller jag  på att fixa naglarna inför skolavslutningen och resan, blir ett rosa lack från essie denna gången.

Packar

Hej
Håller på och packar just nu, har lite små saker till som man kan packa nu sen är det typ bara smink och sånt kvar. Tidigare idag tränade jag för sissta gången innan resan, så nu är jag riktigt trött, mest i benen. Nu tänkte jag snart göra ettt fruktfat och kolla på en serie och sedan somna.

Hej

Ska precis börja fixa mig till avsparkningsmiddagen som vi har i skoalan idag. Det kommer bli så kul att se alla lite mer uppklädda.
 
Innan idag hade vi typ en halv skoldag som var väldigt  lugn, vi städade typ bara och efter det gick vi hem. Nu har jag precis ätit lite frukt, var så hungrig när jag kom hem från skolan idag.

Frölunda torg

Hej
Har för inte så länge sedan kommit hem från frölunda torg med Emma, behövde köpa lite nödvändigheter till resan som tidningar och lite smink. Nu ska jag snart iväg till gymmet, ska träna på mitt nya gym för första gången så det kommer att bli kul.
 
Lite av shoppingen
Somvanligt tog vi en fika på espresso house

Lördag

Hej
Håller på att skriva lite tidsinställda just nu. Det är ju inte alls långt kvar tills vi åker nu, kommer bli så skönt. För inte så länge sedan åt jag middag, blev kyckling, bulgur och en stor god sallad denna ången.
 
Idag har jag inte gjort så mycket, spelade tennis med Elina för ett tag sedan och efter det gjorde jag cupcakes som jag inte har smakat på än, men tänkte göra det nu.

Träningskläder

Train like a beast look like a beauty
 
Train like a beast look like a beauty by ella-9 featuring sports shirts
Något jag verkligen behöver just nu är lite nya träningsskläder. Det var så längesedan jag köpte det sisst. Här ovanför är några som jag gärna skulle vilja ha.

Gårdagens

 
Kläning F.A.V / skor marenas / Jacka replay + klocka från marc jacobs och ray bans
 
Hej
Igår tog min kusin studenten, så arbetade där i köket för lite pengar som jag gjorde förra året. Var ju jätte bra tajming när man knappt har sovit någonting natten innan då man sov över i skolan. Så var ju inte jätte pigg igår direkt, som ni kanske ser på bilderna. Men själva övernattningen var ganska så bra bara lite stökig.
 
Nu har jag som vanligt fixat ett fruktaft som jag ska äta medans jag kollar på tonårsbossen som jag inte orkade kolla på igår. Tidigre idag var jag och familjen ute med båten för första gången i år så det var  lite kul.
 

Ny bikini

Den här snyggingen fick jag med mig när jag var i stan för några dagar sedan. Älskar bikinis i stärka färger, så den här är perfekt för mig.

Packar

Hej
Håller på att packar för övernattningen som vi ska ha i skolan imorgon. Det är inte så mycket man behöver ha med sig tror jag så är snart klar. Imorgon kommer min klass att spela paintball och sen ska vi som jag har skrivit innan att sova i skolan, så  det blir kul, är bara lite nervös för att spela paintball, alla säger ju att det gör så ont.

Myskväll med Elina

Hej
Idag har jag varit med Elina som sov över hos mig igår. Vi hade det jätte mysigt, först gick vi runt i stan, fick med mig massa fina saker hem som jag ska visa er senare. När vi var påväg hem gick vi ner till willys för  att köpa lite gosaker till kvällen, och när vi sedan kom hem gjorde vi tacos som vi åt ute i det fina vädret. Efter det badade vi och så kollade vi på film.
 
 
 
 
 
 
 
 

Juni

 
 
 
 
 
 

RSS 2.0