Min blogg fyller två år

Hej
Idag har jag vart med Elina vi solade och badade mest. Nu har Elina gått hem och jag håller på med bildanalysen som ska var färdig idag. Senare ska jag kolla på esc. Det är ju Sverige som tävlar idag.

Skön dag

Hej
Denna dagen har hafft riktigt skönt väder. Idag har jag solat badat i poolen ätit ben and jerrys drukit massa goda drinkar med is i och tränat. Nu målar jag mina naglar i ett nytt lack som jag köpte igår.
Här kommer lite bilder från idag.













Hej

Hej
Har inte bloggat på en vecka nu. men ska försöka bättra mig lite. Idag har Emma och Isabella varit hemma hos mig. Vi gjorde klart en redovisning till spanskan och efter det var vi ute och solade i det sköna vädret. Nu har jag precis kollat färdigt på en film. Vet inte vad den heter men den var bra.


Fredag

Hej
Nu är det äntligen fredag igen. Idag på skoaln så skulle vi springa 3 km på idrotten. Vet inte riktigt hur det gick för har alldrig prövat att springa med tid innan. Men måste gå ut och springa oftare för det var väldigt stor skillnad att springa ute och att springa på band. Så har bestämt att istället för att gå ner till gymet så ska jag springa på torsdagar. Är ganska så trött just nu så ska gå och kolla på tv. Senare ska mormor och morfars jätte guliga hund komma hit.

Måndag

Hej
Har precis kommit hem från tennisen. Det var roligt som vanligt. Denna gången spelade vi ute för första gången i år. Nu ska jag göra lite läxor sedan blir det att kolla på inför eurovision som typ är program där några betygsätter låtarna. Det är ganska så tråkigt igentligen men när rästen av familjen kollar på det blir det att man kollar på det ändå.

Detta är en av mina favoriter i år

Lördag

Hej
Idag har jag vart uppe i mölnlycke och jobbat med Felicia i en marknad och känat lite pengar. Det var kallt blåste jätte mycket. Så har tagit en varm dush nu för att bli lite värmare.

Nytt


















Mina konfrimationspresenter
















RSS 2.0