Fredag

Hej
Bloggar från mobilen hittar typ inte var man loggar inn sig på den nya sidan antagligen ska det vara längst upp men hittar inget där. Men iallafall imorgon så ska jag åka till skåne för morfar fyller 75 och kommer vara där över natten och kommer inte hem fören sent på söndagen så jag vet inte hur det kommer att bli med bloggingen i helg. Det ska finns internet på hotelet men man vet ju inte.


Prao

Hej
Ska snart ner till Emma vi ska fixa prao. Men ska ta något att äta först vet inte vad bara. Är typ jätte dålig på att komma på sånt.


Imorgon börjar jag blogga igen


Gjorde en ny header lite snabbt bara får se hur länge jag har den.

Sjuk

Hej
Har legat hemma och vart sjuk idag har fått jätte ont i halsen, huvudvärk och feber. Men tror inte att jag kommer orka blogga just nu iallafall. Så det kanske inte blir någon updatering dom komande dagarna.


Beställt lite grejer

Hej
Har precis beställt lite nödvändiga grejer som träningsbyxor från nelly som har fraktfritt just nu. Dom som jag köpte från hm har gått sönder jätte mycket så det behövdes verkligen. Sen beställde jag ett trepack silikonskal för endast 99 kronor ett brukar ju typ kosta 150. Så blev glad när jag hitta det för jag har hört att silikonskal är jätte bra.






Min bästa resa

Hej
Min bästa resa gjorde jag nog när jag var 11 år. Då åkte vi först till Paris och sen i Lyon och sen Canes och efter det så åkte vi till Italien och där var vi i Alasio någonannan konstig stad och Valgardena. Men eftersom jag tor att det inte är så roligt att läsa vad jag gjorde under den resan så visar jag upp lite bilder istället.




Paris

Lyon. Hade ingen bättre bild därifrån





Canes



Alasio





Den där byn jag inte vet vad den heter

Val gardena har redan visat bilder därifrån så lägger inte upp så mycket där

Något jag behöver köpa



Något jag behöver köpa till sommmaren just nu är bikinis. Igår kollade jag på hur många bikinis jag hade som fortfarande går att ha och det var inte så många. Så har kollat lite på bikinis idag. Hittade några snygga men det är inte så många afärer som har börjat att sälja det än.

Ben and jerrys

Hej
Just nu har vi gäster hemma så hinner nog inte skriva så mycket. Men nu har vi precis ätit midag och nu ska vi snart ta och äta ben and jerrys.

Eftersom jag inte blogga igår kan jag berätta lite kort om vad jag gjorde då. Först gick jag i skolan efter det gick jag ner till willys med Felicia köpte lite godis och sånt som vi hade till vår filmkväll. Vi kollade på projekt prinsesa den var ganska så rolig.

R.I.P Stampe

Igår dog min kanin Stampe! Väldigt tråkigt men han blev endå ganska så gammal.






Dag 3 - Hur jag vill att min framtid ska se ut



I min drömframtid så är jag rik och bor inte kvar i Sverige har istället ett hus på Franska rivieran och ett hus eller lägenhet i någon stor stad i USA. Jag ska också ha en stor jätte lyxig båt och en snygg bil som ska vara rosa. Jag ska vara lyckligt gift med en kille. Jag kan också shoppa hur mycket jag vill och resa ofta.



















Dag - 2 vad jag skulle göra om jag fick en miljon



Vet faktiskt inte vad jag skulle göra om jag fick en miljon. Men antagligen spara en del, ge bort till fattiga och köpa massa roliga grejer som tillexempel dyrare och fler kläder, smink och resor.


Snö

Äntligen snöar det ute. Nu får vi bara hopas på att den inte smälter. Det är typ 0,1 minus grader ute hos mig.

Dag 1 - Något jag längtar till

Något jag längtar till just nu är skidsemestern till Val gardena Italien. Har varit i Val gardena tre gånger innan och det är verkligen jätttefint där men har inte vart på skidsemester. Sen ska vi bo i ett fint spahotel som har pool bubelpool och allamöjliga sorters olika dushar och bastuar och andra konstiga grejer som är sköna att göra efter att ha åkt skidor.
Vi kommer bila dit ner så vi kommer att åka iväg på fredagen vecka 6 och så kommer vi nog hem på söndagen vecka 7 tror jag.

Bjuder på lite bilder från google + några egna från sommaren







Val gardena på vintern





Val gardena på sommaren





Lite bilder på hotelet

Bara för att jag inte kommer på vad jag ska blogga om


Dag 1 - Något jag längtar till
Dag 2 - Vad skulle jag göra om jag fick en miljon
Dag 3 - Hur jag vill att min framtid ska se ut
Dag 4 - Min bästa resa
Dag 5 - Before i die
Dag 6 - Något jag vill ha
Dag 7 - Ställen jag vill resa till
Dag 8 - Mina favorit afärer
Dag 9 - Min favoritfilm
Dag 10 - Fem fakta om mig

Gudstjänst

Hej
Har precis kommit hem från gudstjänst nummer 6. Vi ska göra 12 gudstjänster så nu är det bara hälften kvar.

Dagens outfit


Dålig uppdatering

Förlåt för den dåliga updateringen dom senaste dagarna. Lovar att uppdatera bättre imorgon.

Var ifrån jag beställde skalen



anonym
om Beställa:
Från vilken sida är skalen? :)


Svar: skalen kommmer från iphonemekka.se och appleskal.se

När jag och Felicia smsar

Så kan det se ut såhär









Föresten om ni inte har märkt det så är innlägget nedanför detta inte skrivet av mig utan av Felicia.

Cha cha!

Jag orkar inte blogga för jag är en häst som äter jäst :P :P :P Mohahahahaha! Se ya letero bitches! ;)


Tillfällig design

Hej
Kände att jag var tvungen att byta min design nu eftersom julen är över. Så detta är bara en tillfälig design så jag kommer inte att ha den så länge.

Snyggt







Dom här topparna från ellos får järna finnas i min garderob till våren

RSS 2.0