Snygga cardigans från gina tricot



eelmlmaa.blogg.se

Hej

Vill bara säga att jag lägger till Emmas blogg på mina länkar igen eftersom hon ska försöka att blogga varje dag igen.

Ella

Hej <3

Hej

Idag ska jag träna och sedan ska jag gå på en fest på kvällen.Igår så kom Oskar och hans familj hit och så kolla vi på melodifestivalen tillsamans.
Tyckte att domhär skulle gå till final.
Dom som kom till finalen var ju jätte dåliga.



Ella

Elsas värd

Hej

Har precis ätit midag.Vi åt hamburgare.Men innan idag har jag tränat och idag var det spinning.Det var ganska kul.
Igår fick jag denna boken av mamma för hon hitta den på bokrean för bara 69 kronor.

Ska börja läsa den när jag har läst ut gosip girl.

Ella

Gwen Stefani






Musik läxa

Hej

Nu ska snart Emma komma och så ska vi jöra en musik läxa som vi skulle jöra tillsamans.Vi ska redovisa om Gwen Stefani imorgon på musiken.


Ella

Nu ska jag sova

Hej

Träningen var rolig vi träna styrka och kondition idag.Men nu ska jag gå och lägga mig.
Vi börjar tidigt imorgon så måste gå hemifrån kvart över sju.

Ska snart träna

Hej

Nu ska jag snart träna på ett gym med Emma och Felicia.Jag vet inte vad vi ska jöra där idag så det ska bli spännande att se vad vi ska jöra.


Ella

Sissta dagen på lovet

Hej

Idag är det sissta dagen på lovet och jag ska typ bara jöra alla läxor som jag fick över sportlovet.
Nu ska jag äta frukost.

Några konstiga skor

Hej
Här kommer lite bilder på några konstiga skor.









Ella

Converse

Hej

Idag har jag kollat lite på skor till våren och jag tror att jag har bestämt mig för att köpa ett par röda converse.



Inan så ville jag ha gula men sedan så ändra jag mig och ville ha röda istället.

Ella

Torsdag

Hej

Idag ska jag och familjen spela beachvolleyboll och efter det ska vi äta på någon resturang och efter det ska vi kolla på Åsa nisse.
Just nu kollar jag på rum för en stjärna på TV3 play


Ella

Ny bok

Hej

Nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa min nya bok som jag fick idag.



Ella

Couture couture


Den här parfymen blir nog nästa parfym jag köper för den luktar jätte gott och flaskan är jätte fin.

Ella

Bowling

Hej

Idag ska jag och Carl åka och bowla med mormor och morfar.Dom kommer hit och hämtar oss halv elva så dom kommer snart.
Men nu ska jag testa några nya spel som Carl ladda ner på mobilen åt mig.
Ella

Hej <3

Hej

För typ någon timma sedan fixa pappa så jag kunde träna på ett gym.Annars har det inte hänt så mycket idag.


Ella

Bilder på allt jag köpte igår




Ella

Alla hjärtans dag

Hej

Idag ska jag gå och shoppa.Sen tror jag inte jag ska jöra något mer idag.Men bilder på det jag har köpt kommer sedan när jag kommer hem.
Och idag är det alla hjärtans dag.







Ella



Onsdag

Hej

Idag har jag varit i skolan och sedan var Aina och Tilda hemma hos mig.Vi jorde typ läxor och sedan så prata vi bara.Nu ska jag spela sims 3 kvällsnöjen för Aina och Tilda har gott hem och vi har ju typ jort alla läxor.
Den här tröjan från ginatricot är snygg.


Ella

Hej <3

Hej

Mitt inlägg försvan precis så jag tänker inte skriva om det för det orkar jag inte.

Jag blir så himla sur när det blir så.För oftast har man skrivigt rätt mycket.


Ella

Frisk

Hej

Idag har jag gått till skolan som jag inte har jort på länge eftersom jag har vartit sjuk.Nu ska jag typ jöra läxor har jätte mycket att jöra nu när jag har vartit sjuk.
Men igår hadde det typ bara varit halva klassen som hadde varit i skolan.För resten var sjuka.

Ella

RSS 2.0