Hunger spelen

Hej
Idag har jag varit i stan tillsamans med Emma typ hela dagen. Vi shoppade lite och efter det kollade vi på hungerspelen. Den var jätte bra. Nu kom jag hem för några minuter sedan. Tänkte visa vad jag har köpt imorgon det blir aldrig rätt färg på sakerna när det mörknar ute.

Vi fikade också på espresso house. Älskar den cheesecaken som dom har.

Converse med nitar








Vill värkligen köpa ett par svarta converse och sätta dit nitar på dom.

Nya




Beställde hem ett par jätte snygga shorts från ginatricot förra veckan. Nu har dom äntligen kommit. Längtar så mycket tills jag kan börja använda dom.

Ingen blogging i helg

Hej
Imorgon ska jag på konfirmationsläger och jag kommer att vara borta hela helgen. Så jag kommer inte att updatera bloggen då bara så att ni vet.

Träna

Hej
Ska snart ner till gymet. Idag ska jag köra yogalates tillsamans med Emma. Nu ska jag packa min väska sen går jag ner hade jag jag tänkt.



Skolan igen


Hej
Idag var det skola igen. Inte alls roligt har redan fått lite läxor och ett omprov. Känns inte så roligt eftersom jag typ alldrig får det. Men det är ju bra att det finns om man inte har klarat en upgift på provet. Nu ska jag snart sova måste upp alldeles för tidigt imorgon.
Tycker att det är så kul att det har blivigt fint väder ute. Känns ju redan att våren är på väg. Ska bli så skönt när den kommer då man kan använda alla vårkläder man har köpt som jag inte kan använda änu.


transparent iphone skal


Här är en bild på det lite senare skalet. Som är ett helt genomskinligt skal. Är verkligen nöjd med skalet för om man inte hittar ett skal som passar till outfiten så kan man alltid ha denna.

Följ mig på instagram

Hej
Snälla följ mig på instagram. Jag följer oftast tillbaks och updaterar ganska så ofta.
Jag heter det ni ser på bilden här nedanför↓

Lite bilder som jag har lagt upp på instagram











Yogalates


Hej
Kom för ett tag sedan hem från ett yogalates pass. Var första gången jag prövade det. Men det känns som om jag kommer att ha träningsverk i armana imorgon. Dom höll man typ upp hela tiden. Men det käns skönt nu efter. Imorgon blir det mage rumpa lår och kanske spinning. Får se hur mycket träningsverk jag får av detta först.

Snygga ringar


Dessa två ringar står båda på min önskelista för konfirmationspresenter. Har börjat leta lite efter sådant för det var typ någon som redan undrade vad jag önskade mig. Men konfirmerar ju inte mig förän i april så det är ju ett tag kvar.

Dagens låt


Nya skal







Igår kom dessa snygga skal från fyndiq ner i min brevlåda. Älskar verkligen den ljusrosa. Beställde ett annat också men det har inte kommit än. Så får visa en bild på den senare.

Några måsten till våren


1 En topp med fransar från ginatricot
2 Turkosa converse från converse
3 Vita shorts med nitar från ginatricot
4 Söta örhängen från nelly
5 Slitna jeansshorts från ginatricot
6 Solglasögon från hm
7 Svart bikini från nelly
8 Snygg topp från hm

Prao

Hej
Har precis kommit hem från tennisen. Det gick inte så bra idag har fortfarande ont i knät från skidresan. Idag var det första dagen på min prao plats. Ska praoa på biblioteket i två veckor. Men det var roligt iallafall skönt att slippa skolan.

Nya kläder


















Ny bakgrund

Fixade precis en ny bakgrund på bloggen. Tänkte att det kanske skulle få tillbaka min blogglust lite.

Sjuk

Hej
Har blivigt sjuk nu igen vilket känns lite tråkigt var ju sjuk för inte alls längesedan. Men förhoppningsvis går detta över lite fortare för är så himla trött på att bara vara i sängen hela tiden.

RSS 2.0