Trollhättan

Hej

Om lite mer en 1 timma så ska jag åka typ till Trollhättan och fira valborg.Kommer sova över där så det kommer inte bli någon mer uppdatering idag.




Ella


Träning

Hej

Nu ska jag snart cykla ner till träningen.Idag är det spinnig.

Nu ska jag byta om till träningskläder.

Ella




Dagens outfit



Gult linne - hm

Vitt linne - hm

Jeans - ginatricot



Torsdag

Hej

Idag har jag inte jort något specielt och ska heller inte göra något.Igår så läste jag ut dena boken.Den var jätte bra.


Nu ska jag börja läsa på denna boken.


Ella


Hej <3

Hej

Just nu äter jag kladdkaka efter att precis ha gjort lite läxor.Idag så ramla jag av cyklen när jag skulle till skolan så nu har jag jätte ont i benen och har massa blåmärken.Kunde inte vara med på träningen idag för det.

Efter jag har ätit upp kladdkakan ska jag sova.




Iup

Hej
Nu har jag precis gjort färdigt min iup.Innan idag var jag ju med Johanna och Felicia.Vi gjorde detta spela tvspel,fixa en ny design till min blogg och baka kolakakor.
Nu ska jag gå och lägga mig.

Söndag

Hej

Idag har jag badat i poolen för första gången detta året.Det var bara 16 grader så det var ganska kallt men det var jätte roligt att bada.Imorgon kommer det säkert att vara 18 grader poolen.Då kan jag nog bada lite längre.





Nya kläder

Hej

Idag har jag varit i frölundatorg för att kolla på den nya delen.Här kommer bilder på det jag har köpt.
hm




jc

lindex

ginatricot

dinsko





Ella

Påskpresenter

Hej

Här kommer bilder på mina påskpresenter som jag fick i morse.



Jag kommer lägga upp fler bilder på presenter sedan eftersom jag kommer få mera på eftermiddagen.
Ella



Långfredag

Hej

Förlåt för min dåliga uppdatering.Men har inte haft lust att blogga men lovar att uppdatera bättre nu.Idag ska jag måla naglarna gula kanske träna städa mitt rum plocka vitsippor med mamma och vara ute och sola vid poolen.


Ella


Några snygga saker från nelly










Påsklov

Äntligen är det lov.

Ny parfym

Hej

Idag kom farfar hit med ett påskägg till mig och Carl där det låg lite godis i och sedan fick jag också en parfym som ser ut såhär.


Den luktar jätte gott och ganska sommrigt.
Därför han kom hit idag är för att vi inte kommer att träffas på påsklovet.
Idag så fick jag tillbaks mitt svenskaprov det gick bra tycker jag.För ungefär en timma sedan så tränna jag och idag hadde vi en tränare som jag inte har haft innan.Hon var bra.

Ella

Tisdag

Hej

Idag har jag inte gjort något specielt.Nu ska jag göra lite läxor och efter det ska jag baka något kanske eller spela sims 3 latenight.Sen efter det kanske jag kollar på tv.Tycker det är tråkigt att det har blivigt dåligt väder igen.
Längtar till vi ska till Sicilien i sommar.




ella

saker jag vill köpa

ginatricot








Bikbok

hm


nelly

Äntligen

Hej

Idag har jag varit ute i trädgården och hjälpt till med poolen.Nu har vi äntligen öppnat den fast vi har inte satt på pumparna än.Blev lite förvånad för när vi var halvägs med att ta bort vinter isoleringen så såg jag att det låg ett flera centmeter tjockt lager is i poolen fortfarande.
Nu byter jag kläder för nu ska det komma hit några gäster.


Ella


Äntligen

Hej

Idag har jag varit ute i trädgården och hjälpt till med poolen.Nu har vi äntligen öppnat den fast vi har inte satt på pumparna än.Blev lite förvånad för när vi var halvägs med att taa bort vinter isoleringen så såg jag att det låg ett flera centmeter tjockt lager i poolen fortfarande.
Nu byter jag kläder för nu ska det komma hit några gäster.

Tjejmiddag

Hej

Idag ska jag på tjejmiddag hos felicia.Det ska bli kul.Nu ska jag byta kläder och sminka mig och sådant för om en timma så ska jag vara där.


Ella


t shirts





Vill köpa en ny tshirt för det var jätte längesedan jag köpte en och för att domhär var snygga.

Ella

Torsdag

Hej

Förlåt för att jag inte har bloggat på över en vecka.Men jag har inte orkat blogga när jag inte har haft min dator.Men nu så funkar den igen.
Idag hadde vi svenska prov i skolan jag tror det gick sådär.Resten av dagen ska jag inte göra något specielt för jag har inga läxor att göra idag.


Ella


RSS 2.0