Längtar tills sommaren

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Morotskaka

Hej
Idag var det måndag igen, jag hatar måndagar dom känns så tunga. När jag kom hem satt jag mig ovanligtvis direkt med mina läxor, det händer nästan alldrig nuförtiden.
För ett tag sedan och igentligen fortafrande så var jag väldigt sugen på morotskaka, så nu har jag precis bakat en. Ska precis ta ut den i ugnen nu. Blir lagom att äta på den till topmodel sen.

Lördag

Hej
Idag har jag spelat tennis för första gången på evigheter. Eftersom jag har varit skadad och förkyld så har jag inte kunnat spela föräns idag. Men det var kul iallafall. Senare under dagen åkte vi till mormor och morfar för att fika.
Nu sitter jag och kollar på lite vårkläder, det har kommit inn så mycket snyggt nu i alla afärer.
 

Zumba

Hej
Jag kom hem från gymmmet för lite mer än en timma sedan. Idag blev det zumba och innan det sprang jag några kilometer.
Nu har jag precis tackat ja till en aktivetet som de flesta i våran klass ska göra nästa lördag. Vi hade tänkt åka skidor i ulricehamn om vädret är bra.
Jag längar så mycket till Italien. Det är ju inte så långt kvar nu.

Hej

Förlåt för den dåliga uppdateringen igen, anledningen varför det är så är för att när jag publicerar bilder på  bloggen blir dom vända åt fel håll om ni förstår vad jag menar, och jag tycker inte att det är så kul att blogga med gamla bilder hela tiden. Men jag ska försöka fixa det någon gång denna helgen.
Nu sitter jag framför datorn men tänkte stänga av den för att gå och lägga mig. Ska upp klockan 20 över 6 för fjärde dagen i rad känns jobbigt för mig som inte är morgonpigg.

Tisdag

Hej
Nu har updateringen blivigt sämmre igen, men jag har haft massa annat för mig, tillexempel igår var jag på öppethus på LM ängström och efter det var jag tvungen  att göra läxor. Gymnasiet lät ganska så bra men det blir nog inte mitt förstahandsval.
Idag har jag tränat och nu håller jag på med min sissta läxa för dagen, så det ska bli skönt att få det gjort.

Mår bättre

Hej
Idag mår jag lite bättre. Jag har iallafall blivigt piggare, så idag har jag åkt och kollat på lite nya tränigskläder men det blev inte så lyckat hittade bara en sak av det jag ville ha. Nu blir det snart middag hemma hos oss, tror det blev fisksoppa idag, så det blir gott.

Sjuk

Hej
Idag vaknade jag upp med jätte ont i halsen och huvudvärk, kan nästan inte prata för att det gör så ont. Så jag stannade hemma från skolan idag. Tycker att det är så tråkigt att vara sjuk, jag är nog hellre i skolan  och har tråkigt på någon lektion än att titta på tv hela dagen blir så långtråkigt tillslut.
Nu tänkte jag snart ta och äta lite ben and jerrys. Det är ju typ den ända fördelen med halsont.

Tränat

Hej
För ungefär en timma kom jag hem från gymmet, träningen var jobbig idag. Nu äter jag lite frukt, keso och grönt te medans jag håller på med lite läxor. Just nu håller jag på med en so läxa men jag tror faktiskt inte att jag kan göra den, för aktiviteten den var upplagd i på hjärntorget var bara helt vit. Men nu måste jag forsätta med andra läxor.

Vita byxor

 
Jag tycker att dessa vita byxorna från nelly är så snygga. Synd bara att de inte finns i storlek 24, ivanliga fall brukar jag ha storlek 25 men om det står att de är i strechigt material så vet jag inte om det är så smarrt att köpa i storlek 25, förra gången jag gjorde det blev det inte så bra.

Nya hårprodukter

 
Idag fick jag äntligen ett paket som jag har väntat på i evigheter känns det som. I paketet var det iallafall lite nya hårprodukter som ni ser här ovanför. På den första bilden är det ett schampoo och ett balsam. Tycker att det är viktigt att ha ett bra schampoo så det gör inte så mycket för mig om det kostar lite extra, och på bilden längst ner är det ett hårspray, som jag redan har hunnit testa och det doftar hur gott som helst.
 

Torsdag

Hej
Just nu sitter jag och kollar på youtube klipp medans jag äter ben and jerrys. Har det ganska så mysigt just nu iallafall. Inan åkte jag ner till gymmet och tränade lite också.
Snart tänkte jag gå och lägga mig har sovit så dåligt under det sistonde. Det var inte så genomtänkt att vända på dygnet under lovet, eller jag skulle iallafall ha lagt mig lite tidigare under de sissta dagarna.
 

Rosa

Denna snygga tröjan köpte jag på bikbok för några dagar sedan. Tycker att det är jätte snyggt med något med lite färg ibland på vintern, eftersom det är så vanligt att man har kläder som inte har så mycket färg under denna säsongen.

Första dagen i skolan

Hej
Idag var det skola igen känndes ganska så segt. Men det är bara en termin kvar i denna skolan, och när man  tänker så känns det bättre. Efter skolan gick jag till gymmet och tränade lite. Han inte göra det mer än någon timma, men det är bättre än inget.
Nu försöker jag göra lite historia läxa som vi har tills på torsdag och efter det ska jag nog gå och lägga mig och läsa något innan jag sommnar.

Dags att måla naglarna

Hej
Idag har jag vart inne i stan med Emma. Vi tog en fika och så gick vi runt i lite afärer, det var iallafall mysigt. Sen tog vi bussen hem och nu sitter jag här och bloggar lite. Snart tänkte jag tända några ljus och måla ngalarna, det blir både mannikyr och peddikyr idag.

Ny design

Eftersom det inte är jul  längre har jag gjort en ny design igen. Blev ganska så nöjd med den faktiskt, gillar bakgrunden. Den kommer nog finnas länge på min blogg eftersom den är så enkel.

Fredag

Hej
Idag har det inte hänt så mycket. Har bara vait hemma och tagit det lugnt. Om någon timma ska jag gå ner till gymmet och träna och efter det blir det väl middag tror jag, så det kommer nog inte att hända någoting specielt idag.

Bilder från andra delen av förra året

 
 
Jag och min familj åkte till Danmark
 
Fin kväll i sisjön
Seglade
 
Vi åkte till skåne igen, där promenerade vi i ett naturområde och jag red på en häst för första gången i mitt liv.
 
 
 
Några outfits jag blev nöjd med
 
Vi åkte till skåne för tredje gången detta året
 
Halloween
 
Tjejmiddag med rocktema
Pepparkakor
Vi tog fram julgranen igen

RSS 2.0