Mår bättre

Hej
Nu börjar jag äntligen må lite bättre från min förkyldning. Igår var jag i  skolan igen. Idag kommer jag för det mesta sitta med läxor, har jätte mycket i skolan just nu. Kommer att bli skönt när nästa vecka är över. Nu ska jag ta något att äta är hungrig.
 

Couture la la

 
 
På hemresan från Italien  köpte jag denna underbara parfym från juicy couture. Den doftar jätte gott, desutom ät  flaskan väldigt snygg. Kan nog vara den finaste parfymflaskan jag har.

Hemma

Hej
Igår kväll kom jag hem från Italien, saknar redan alperna. Har haft det jätte bra där iallafall. Kommer antagligen att visa lite bilder från resan senare under veckan.
 
Idag vaknade jag upp med feber och huvudvärk, så jag har stannat hemma från skolan  idag. Mår fortafarande dåligt så kommer nog inte gå till skolan imorgon heller. Det är iallafall tur att jag inte fick detta under resan.

Favorit nagellack

 
Jag älskar att ha rosa färger på mina naglar. Dessa tre är min favoriter. O.P.I strawberry margarita, Essie lovie dovie och ett nagellack från Butter london som jag inte vet namnet på.

Inspo

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Snygg outfit

outfit
 
outfit by ella-9 featuring super skinny jeans

Favorit parfymer

 
 
 
Min absoluta favorit parfym är Marc Jacobs parfym Oh Lola. Den doftar blommigt och sött men ändå fräscht. Den känns perfekt nu när det blir vår och sommar, men den funkar ändå på vintern och hösten.
Sen gillar jag också Pradas parfym Candy som doftar väldigt sött typ kola och vanilj.
Jag gillar också en parfym från Versace som heter Bright Crystal. Den doftar jätte fräscht och flaskan känns väldigt lyxig.

5 sanningar

Jag hatar alla typer av stora djur som finns i vattnet (förutom definer) tycker att hajar, bläckfiskar och andra stora fiskar är jätte äckliga.
 
Jag är jättedålig på att plugga, skjuter oftatst upp det till sissta dagen och jag blir desutom distraherad utav minsta lilla grej när jag väl håller på.
 
Jag tycker om att gå. Jag går hellre än att ta bussen om det bara är några hållplateser, det går snabbare och desutom tycker jag oftast att det är skönt.
 
När jag är ensam hemma och det är mörkt ute måste jag alltid tända alla lampor i huset, och jag sätter järna på tvn även om jag inte ska kolla på den.
 
Jag pillar alltid upp massa sår så det börjar blöda och det slutar alltid med att det blir massa fula ärr.

Imorgon åker vi

Hej
Idag har det varit en helt vanlig skoldag, så det har inte hänt så mycket. Nu packar jag det sissta som går att packa, necesären och sånt måste man ju vänta med. Efter det så kommer jag antgligen sitta med min teknik uppsats, förstår inte riktigt vad man ska göra men det verkar ju inte vara någon som vet exakt heller, men förhoppningsvis blir den bra.
 
Detta blir nog mitt sissta inlägg innan jag åker till Italien. Har skrivit några tidsinställda, så jag hoppas att ni kollar in bloggen ibland ändå.

Nationella prov

Hej
Idag hade jag mitt första nationella prov, det är så skönt att ha gjort det nu, tror att det gick bra. Nu är det bara provet på fredag som jag också är mer nervös över än det som jag gjorde idag. Det provet är hela fyra timmar och jag var typ trött efter detta provet som bara var tre timmar och tjugo minuter. Men efter det åker jag ju iväg till Italien så det kommer förhoppningsvis inte kännas för tungt att vakna upp på fredag.
Nu håller jag på att packar, som ni kanske vet så tycker jag om att packa i tid, så att man inte glömmer något. Har inte hunnit så långt med det än, men måste nog ändå byta ut packandet mot läxor snart.

Victorias secret

 
 
För några dagar sedan kom det hem ett paket till mig, i paketet fanns det en body lotion och en body mist från victorias secret. De luktar underbart, favoriten är nog body misten.

Hej

Igår var jag ju och åkte skidor med klassen, det var  jätte kul och stället var bättre än vad jag trodde att det skulle vara. När jag kom hem tog jag en lång varm dusch, sedan blev det middag, var verkligen jätte hungrig då. Efter middagen kollade jag på melodifestivalen. Tyckte inte att det var några jätte bra låtar som var med igår.
 
Idag kommer det nog inte att hända så mycket. Ska ner till gymmet för att träna bodypump, sedan ska jag skriva lite tidsinställda också.

Fredag

Hej
Idag har pappa hämtat upp mina skidor som jag ska använda i Italien och imorgon, då jag ska åka skidor med klassen. Är inte alls långt kvar till Italien nu längtar så mycket. Om en vecka så åker vi härifrån!

RSS 2.0