ska snrt till skolan

Hej

Nu ska jag snart till skolan.
Igår kolla jag på mobiler och kameror.Hitta en kamera som var blågrön och 2 mobiler.

Vet inte vilken jag ska välja den som inte har tanjent bord är finast men den som har tycker pappa är bättre för mig.
Sen har redan jätte monga den utan i min klass.

Snöar

Hej

Idag ska jag kolla på kameror och mobiler såg en jätte cool kamera som hadde två skärmar så man kunde jöra bra självpotrett.För den ena skärmen var på en sida och den andra på den andra sidan.
Sedan ska jag också jöra läxor har jätte många.
Snöar ute just nu hoppas att det blir mer snö nu.


Nu ska jag sova

Hej

Nu ska jag sova.Att jöra julgodis hela dagen kan verkligen jöra en trött.Imorgon kommer det bli en lugn dag det enda jag har bestämt att jag ska jöra är att öva till Franska provet på trosdag.
Det är så himla mysigt nu när mina nya stjärnor är tända dom är värkligen jätte fina.


Nu är jag färdig med julgodisett

Hej

Nu är jag färdig med allt julgodis.Nu ska jag snart äta det blir thaimat.Innan idag var jag i typ en timme med Felicia och vi var ute och åkte pulka det var jätte kul Johanna var där en liten stund också typ.
Nu är jag jätte hungrig.




Ny design kommer snart

Hej

Nu ska jag snart byta design men först måste jag upgradera min vebbläsare innan jag jör det så det kan ta ett tag innan jag byter design.För det kom upp en skylt att jag måste jöra det.Tänkte typ ha något vintrigare.
För min är ganska sommrig.
Som något sånthär tillexempel.



Några snygga kläder


ginatricot

ginatricot


ginatricot

ginatricot

hm

hm

onepiece

Julgodis

Hej

Idag ska vi baka julgodis det ska bli kul och så holler vi på att sätta upp adventsljusstakar och julskärnor och sådant.
Håller på att städa nu för vi jör inte julgodiset ensamna.Mammas kompisar kommer hit också.
Nu ska jag snart städa kaninburen när det är sju minus ute det kommer att bli jätte kallt.
Tyvär hittar jag inte sladen så jag kan lägga ut bilderna från kameran från det jag fick i onsdags.
Fast jag hitta en bild på armbandet iallafall.Och det var det bästa av allt jag fick och det dyraste det kosta 600.


Nya kläder

Hej


Idag kom mamma hem med lite saker från nelly.Dom var jätte fina.
Kommer med bilder på det senare tror jag nu måste jag jöra läxor.
Har no prov snart och franska till imorgon.


Snö

Hej

Just nu sitter jag och äter chips.
Och justdet idag har det snöat rätt mycket det var kul var ute jätte mycket på förmidagen först ensam men sedan kom Felicia så jag har varit med henne hela dagen och med Emma också.
Vi åt våflor som jag inte har jort på jätte länge det var jätte gott.
 Nu ska jag typ snart äta midag.


Vad jag ska jöra nu

Hej

Ska spela tennis snart men först måste jag jöra detta spela gitar ska upträda på musiken med en låt med 4 akoder franska läxa och äta efter ska jag kolla på biggest loser och svenska hollywod fruar.
Ska äta nu.




Fredag

Hej

Har inte bloggat  på länge nu.Men idag har jag  varit och köpt presenter är ju farsdag snart och kollat på gympaskor för mina är jätte små och mina tånaglar har typ blivigt gula och jätte äckliga och dom jör jätte ont.
Ska äta midag snart.
Kolla på ett program idag på livskunskapen som heter unga och bortskämda.Det var faktiskt rätt roligt dom hadde inte ens varit och handlat mat och så börja dom bråka om vem som skulle hämta köttfärsen när dom var i matafären för programett handlar om ungdomar som är jätte bortskämda och så  skikas dom till ett hus där dom måste klara sig själva och så får dom jätte äckliga jobb varje dag.
Går på någon svt kanal.
Nu ska jag äta.

Tennis

Hej


Nu ska jag spela tennis snart.Sluta en lektion tidgare idag.Det var jätte skönt för om vi skulle sluta den tiden vi slutar skulle det börja mörkna när jag precis har kommit hem.Jag kommer typ hem lite innan halv fem.
 Och idag efter tennisen får jag köpa typ godis eftersom pappa blir sen idag när han hämtar mig han gav mig en 50 lapp.
Ska dela den med  Elina.

Hinner inte skriva mer ska äta nu Elina kommer om en halvtimma ungefär.
Just det har matte prov på onsdag.
Sedan när jag är hemma ska jag kolla på tv det går monga bra program idag.


Hej <3

Hej

Idag har jag krattat löv och städat kaninburen snart ska jag fortsätta kratta löv måla naglarna och jöra läxor.
Pappa håller på att riva ner taket från Carporten för vi får inte ha så mycket tak om vi ska bygga ut.
Det är bara den delen där bilarna står vi ska riva taket.Nu ska jag smörja in mina händer med body butter med cocos lukt.
Vill ha dom lukterna också.


Och en ny bodylotion



Sedan ska jag också dusha idag kom jag på med mitt dåliga shampo just glov.
Just glov är inget bra champo fast det luktar gott och ser fint ut ska köpa nivea diamond gloss igen när champot är slut.


Det är jätte bra för mitt hår tycker jag.
 Just det idag fick jag en inbjudan på Ainas och Josefins kalas är typ på lördag ska komma på det.
Lät roligt.
Undra vad dom vill ha för något föresten.


Bilder på allt jag har köpt

Hej

Här kommer bilder på allt jag har köpt denna veckan.

Tisdag









Torsdag



Fredag







Nu ska jag kratta löv.´

Men igår så var jag ju i stan och så bowla jag men det var kul iallafall efter bowlingen gick vi och shoppa eller alla förutom mamma köpte grejer Jag köpte det jag hadde visat Carl köpte hörlurar och pappa köpte massa sockor från nk trend och block från nk också tror jag.Sedan så fika vi jag åt en chese cake och någon god drika.Fans jätte monga goda saker iallafall där vi fika.

Sedan köpte vi mat på ett ställe som heter Franks kök eller jag mamma och pappa jorde det Carl ville ha pizza istället han gillar inte det som finns där.

Sedan hyrde vi en film som var bra.


Ska snart sova

Hej

Nu ska jag snart sova för jag ska upp ganska tidigt imorgon ska jöra ganska monga saker så jag måste typ gå upp ganska tidigt typ kl 8 ungefär har ju typ sovigt till halv 11 mest på lovet fast i tisdags jorde jag inte det var ju hos doktorn då.Men därför jag måste upp så tidigt är för att jag har massa saker här hemma att jöra innan jag åker till stan.
Men imorgon ska jag bowla äta lunch på någon resturang och kolla i afärer och kanske fika lite och sådant.
Nu måste jag städa upp alla kläder som ligger på golvet städerskorna kommer ju imorgon och mitt rum ser jätte stökigt ut.
Idag har köpt 2 par nya örhängen.
Får bilder på allt jag har köpt imorgon för min dator har internet igen men orkar inte ta kort på allt nu.
Men jag kan visa den snygga kläningen från hm.



Ska kolla på kläningar på stan imorgon också och kolla om det har komit något nytt på nelly.Den kläningen som jag villa ha därifrån har typ fått slut på sx nu.

Nu ska jag barastäda färdigt sedan ska jag sova.

Kram Ella


Torsdag

Hej

Idag ska jag kolla på bio.Så jag ska snart ner till bussen och åka till stan.Nu har jag mina uggs idag är första gongen jag använder dom för idag är det fint väder så jag kan ha på mig dom.Tyvär kan jag inte visa dom för jag är fortfarande inte inne på min dator.Blev inte do vsade utan några andra först var jag på nk där hitta vi dom jag ville ha men sedan kolla vi på ett ställe med lite rea och så köpte jag några där eftersom det var rea så har jag 500 kr att shoppa för.Käns inte så dumt.Och i tisdags när jag var och kolla på vad jag önskade mig och shoppa lite köpte jag detta.

En tub halsduk

Midnight fantasy


Ett rött läppglans som värkligen var rött kan inte ha det i skolan för att det var så rött

och ett lila naglellack.
Måste gå nu.
Förlåt att texten är konstig där uppe hände något konstigt.



Idag ska jag köpa uggs

Hej

Idag funkar inte internet på min dator så himla dåligt tycker jag.Idag har jag också varit hos doktorn har inte halsflus så jag fick ta 2 blodprov för att se om jag inte hadde körtelfeber ska få se det om några dagar men idag är jag pigg så idag ska jag köpa uggs det blir tyvär mörkbruna för det finns inte ljusbruna men mörkbrunt är också fint.

Igår fick jag en hm katalog med julkäningar lägger upp bilder på det när interet funkar på min dator och kanske dom kläningarna från nelly också då.

Sen ska jag också hjälpa mamma att gräva en grav till Isabell idag.Käns skönt att bara ha ont i halsen idag.


Isabell har dött

Hej

Idag har jag upptäckt att min kanin Isabell har dött så nu har jag bara en kanin.Nu har jag lite att jöra när jag blir frisk först måste jag städa buren och sedan fixa gravplatsen till Isabell.

Isabell blev 6 år.
Vill skaffa en ny bur till Stampe den vi har nu är dålig och gamal trät käns typ ruttet.

 


RSS 2.0