Eller denna bikinin

Eller dena bikinin från hm.



Ella

Snygg bikini

Hej

Igår hitta jag två snygga bikinis från ellos som ser ut såhär.Ska kanske köpa dom till sommaren.





Imorgon är det nyårsafton

Hej

Idag har jag varit i stan med mamma.Jag köpte detta.
Ett line en skjorta och två nagellack.

Det var det linnet jag köpte hitta tyvär ingen bild pås kjortan.
Igår fick jag ett jätte snygt tennis rack av pappa.Med ett fodral till.Nu har jag precis städat mitt rum inför nyårsafton imorgon.Vi kommer ha över 20 gäster hemma.Och pappa har städat carporten så barnen kan vara där.

Ella


Hm katalogen

Hej

Idag har hm katalogen kommit.Hitta jättemånga snygga kläder där här är bilder på dom.















Ella


Mina presenter

Hej

Detta fick jag på julafton.


















Och så fick jag ett presentkort på bio och en prydnads tomte och ett minne på 16 gb och massa godis.
Tror det var allt.

Julafton

Hej

Just nu ligger det jätte monga paket under granen.Längtar till vi ska öpna dom just nu.Idag måste jag städa mitt rum för städerskorna komer inte idag.
Nu ska jag äta frukost.



Jullov

Hej

Nu har jag

Fick  mina skriftliga omdömen idag tycker det gick bra.Längtar jätte mycket till julafton nyår och trysil.

En bild från trysil förra året.
Ska byta bakgrund också nu på jullovet.

Ella

Hej

Hej

Idag i skolan har vi haft innebandy tunering och vår klass vann.Det var roligt men efter så fick vi städa och gissa vad jag fick göra då jag fick skrapa bort tuggummi.Det var äckligt.
Nu ska jag snart kolla på tv.Imorgon ska vi åka skriskorHatar att åka skrisor jag bara halkar och slår mig hela tiden.Sedan ska jag klippa mig och sen ska jag spela innebandy.

Längtar jätte mycket till julafton.

En snygg sak till

Hej

Idag har jag varit i skolan och efter skolan var jag hos Tilda med Aina och Adnia.Har hört lite på Toves skiva den var jätte bra vill ha den.Nu jör jag inget ska kolla på Robinson snart.Glömde och visa denna snygga.


Ella

Halt

Hej

Idag är det jätte halt ute.Så jag halkade och fick jätte ont när jag kom till min tomt så jag börja krypa när jag kom till min tomt för jag kom inte upp till carporten.Utan att åka bakåt.
Hitta lite snygga kläder med färg i sig.








Knä strumpa



Cicilien

Hej

Nu ska jag jöra några läxor som jag har till imorgon.Inan idag kolla jag på lite hus i Cicilien.För vi kanske ska dit på sommaren istället för Korsika.Men då ska vi flyga dit.
Lite bilder på det finaste huset vi hitta där.





Om vi ska till Cecilien ska vi vara där i 2 veckor.
Imorgon ska vi gå till skolan tidigare bara för att det är Lucia.Inte så roligt.Också är det sissta tennis träningen på  dena terminen.

Ella

Min önskelista

Hej

Här är min önskelista.

1 onepiece

2 mobil eller kamera

3 en snygg plånbok

4 sims 3 latenight

5 britney spears fantasy

6 Paris Hilton Cancan

7 Lite saker från the bodyshop






Vilken bild är snyggast?

1

2

3

4

Ska byta bakgrund snart

Hej

Nu ska jag byta design igen.Jag hatar den jag hadde.Fast orkar inte kolla på nya bakgrunder just nu så jag byter bara  tema.Bakgrunden kommer lite senare.


Ska byta bakgrund senare

Hej

Nu ska jag byta design igen.Jag gilar inte den jag hadde.Men just nu orkar jag inte leta efter en ny bakgrund.
Så jag bytte bara tema men jag ska byta bakgrund senare.

 


Bakar pepparkakor

Hej

Nu bakar jag peppar kakor.Älskar pepparkaksdegen tycker den är godare ne pepparkokrna igentligen.
Nu har vi köpt en julgran också.Men vi ska inte ta in den före julveckan så den ska ligga utomhus i typ en vecka först.Nu är det 1+ ute så snön blir mindre nu.





Har tråkigt

Hej

Just nu jör jag typ inget.Ska kolla vad jag ska ha på mig på fredag har typ inga bra pyjamasar.Så jag kommer nog att gå i en mys derss men jag ska kolla om jag har en hyfsad snygg.
För jag hinner inte kolla på det imorgon har alltid  mycket att jöra på torsdagar och så ska jag ju gå på innebandyn imorgon också.
Längtar till sommaren för då ska vi resa bort till korsika och det finns fler snygga kläder alla kläder på vintern är så tråkiga.
Jag fatta inte varför jag inte köpte dom här kläderna i sommras.

Vill köpa denna.


Ska baka lussekatter

Hej

Nu jör jag läxor.Har två till imorgon.Igår på tennisen stäckte jag mig så jag ska inte spela innebandy idag.Ska spela på torsdag istället har inte spelat på torsdagar på länge.
Sen efter läxorna ska jag dusha med mitt nya balsam.Mamma hittade inte niveas så det blev någon annan konstig.
Hoppas att den är bra.
Tyvär hinner jag inte skriva mer måste jöra läxor efter läxorna ska jag bak sånahära.



Idag ska jag köpa julklappar

Hej

Idag ska jag köpa julklappar och lite saker till mig själv.I natt har det snöat jätte mycket så nu är det mycket snö ute.Ska försöka att gå ut idag men vet inte om jag hinner.
För sedan ska vi hem till mormor och morfar på middag.

Igår kola vi lite mer på Korsika och vad huset ligger.
Nu måste jag äta frukost.

Fina stränder

Hej

Idag har jag jobbat med Felicia på min mammas jobb.Nu läser jag Frida.
Igår kollade jag på hus i Korsika hitta ett jätte fint nära domhära stränderna.

 







Och den finaste





Är inte den sissta stranden vacker.


Byter design nu

Hej

Nu håller jag på att byta design.Kunde inte byta till en bakgrund med snöflingor för det funka inte.Idag i skolan fick vi sluta tidigare för vi hadde ingen musik.Det var jätte skönt.
När jag kom hem börja jag steka pankakor som jag ska ha till imorgon.
Nu jör jag typ inget förutom att jag kollar på olika bakgrunder.
Vill ha dennaparfymen.


Luktar jätte gott.
Senare idag ska jag nog kolla på idol.


RSS 2.0