Tandläkaren

Hej hej
Har precis ätit middag och nu tänkte jag bara ta det lugnt och kolla på gossip girl, vilket jag typ har gjort hela tiden sen jag kom hem från skolan. Vi har bara ett matteprov kvar för denna terminen, sen är det inget annat, vilket känns jätteskönt. Sen fick jag även höra från min engelska lärare att en bokanalys som jag hade skrivit för ett tag sedan var en av dom bästa hon hade läst, vilket jag inte riktigt fattar då jag hatar att skriva på engelska.
 
Efter skolan hände det inte så mycket, skulle iväg till tandläkaren eftersom jag antagligen ska få tandställning igen. Efter det gick jag iväg till gymmet för att för att träna och det var verkligen den jobbigaste gången på väldigt väldigt länge. Mina fötter kändes verkligen som två tunga stenar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0