Drömkåken

Hej
Ska precis ta och gå och lägga mig nu. Idag hände det inte så mycket i skolan var mest bara lugna lektioner. Hatar hur lång tid det tar att gå till skolan nu när inte 58an finns. Det värsta är inte att den nya bussen bara går till marklandsgatan utan det är att den bara går en gång i halvtimman. Har iallafall börjat pröva att ta mig dit och hem på andra sätt nu. Men det finns inget som är riktigt bra. Så det är synd.
 
Efter att jag kom hem från skolan har jag inte hunnit med mycket, har för det mesta pluggat jurudik. Har prov på onsdag, lite segt att ha det dagen innan skolavslutningen. Sen har jag också kollat på finalen av drömkåken. Älskar att kolla på inredningsprogram.
 
 

Kommentarer
Postat av: pia

Så fin bild på dig! Kram

2013-12-17 @ 11:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0