2013 lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Ja massor av saker, tänker dock inte skriva allt här.
Var 2013 bättre än förra året? Ja det tycker jag, men 2014 kommer nog bli ännu bättre
Någonting du aldrig kommer glömma från 2013? Massor av saker, skolavslutningen, första dagen i gymnasiet och alla resor
Åkte skidor med några personer från min förra klass
 
Är det något du saknade år 2013 som du vill ha 2014?  Mer medvetna köp, mer (bra) fester och fler roliga minnen
Vad fick dig att må bra? Familj och vänner
Vilka länder besökte du
Danmark, Tyskland, Österike, Frankrike, Italien, Schweiz
 
Två bilder från skidsemetsren i Italien
 
Vad spenderade du mest pengar på? Mat och kläder
Bästa köpet? Min jofama skinnjacka, primeboots och mina raybans
Började träna på elixia
 
Vad är din största framgång 2013? Skolan under höstterminen
Blev du kär? Nej
 
 
 
Vilken var din största musikaliska upptäckt? Började lyssna på rock igen, tyckte om det för några år sedan och sen  vet jag inte vad som hände, men nu gillar jag på det igen.
Låtar som kommer påminna dig om 2013 Young and beautiful - Lana Del Rey, More tha friends - Inna, True love - Pink, Nicotine - Panic! At the disco, In the end - Black Veil Brides och andra låtar jag har spelat sönder
 
 
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Väcktes upp med presneter och senare under dagen kom släkten över. Sen tänkte jag mycket på hu min nya klass skulle  se ut, fyllde ju år dagen innan jag började, så var nervös hela dagen.
Hur kommer nästa år skilja sig från det här? Kommer bli mer skolarbete, sen kommer jag resa bort till USA, vilket jag ser fram emot.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den sista bilden är så perfekt!

2014-01-01 @ 04:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0