Sommarlov

Hej
Igår var det äntligen skolavslutning för min skola. Så idag är det sommarlov. Senare idag ska jag iväg på konfirmation och efter det ska jag till Felicia och kolla på matchen. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag. Men känner mig pysslig idag så kanske gör något pyssel.

Kan inte lägga upp några nya bilder just nu för det kommer inte inn en sådan där importera bilder skylt på datorn. Vet inte varför det är så men har varit såhär i typ två veckor nu. Så jag lägger upp lite gamla bilder från förra sommarlovet istället.
















Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, kolla gärna in på min utseendebesatta blogg!

www.utseendebesatt.blogg.se

2012-06-17 @ 00:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0