Plasket

Hej

Idag hadde vi en grej som heter plasket i skolan.Först hadde vi dragkamp sedan så skulle man kasta vattenballonger till varandra sedan staffet och sedan skulle man bygga en flotte av mjölkpaket och så skulle en sitta på den och sedan skulle fyra personer dra den framåt.
Jag var med på den sissta grejen då satt jag på flotten det var ganska roligt förutom att jag fick jätte mycket saltvatten i ögonen och i munnen.För det skvätte jätte mycket.Sedan ha jag inte byta om helt så jag fick bada med tröja på och bikiniunderdel.

Nu ska jag dusha och måla naglarna.Sedan kanske jag går på Carls skolavslutning.


Nu är det inte långt kvar tills vi åker tiil Sicilien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0