Måndag

Hej

Nu kanske ni undrar varför jag inte har bloggat på några dagar men det är så att i lördags så var det ju åskväder och då slog blixten ner jätte nära kanske tillochmed på våran tomt och efter det funkade inte internet och telefonerna.

Min pappa var ute och grejaade med trädgården då.Fatta inte varför han inte gick inn.Jag skulle bli jätte rädd om det blixtrade och åska exakt samtidigt.

Nu har jag precis varit hos tandläkarn.För min tandstälning var lite konstig.Idag ska jag vara
med Elina så jag ska ringa henne nu.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Den där blixten slog ju ner jättenära oss också och det var skitläskigt verkligen!!

2011-07-28 @ 09:04:55
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0