Min stil

Hej
Idag har jag varit i skolan.Vi har gjort medflorna idag och några andra safoten saker.Islutet lekte vi pepakakorna eller vad det heter.Jag hatar den leken.Den var bara enu varä med den foten jag har idag jag tror jag har skadat den på något sett.Sen var jag med Felicia och Emma.Vi spela dator.Spelet vi spelar heter Diner Citty tror jag.Vi spela på spela se och så spela vi woman on top också.Dom spelen är roliga tycker jag så ni bodde spela dom.


Här är några saker jag gillar i klädesplagg.Eftersom jag inte kommer visa mig i min blogg så kanske ni vill veta vad jag har på mig ungefär eller det  jag vill ha just nu.


Dom kläderna var från gina tricot


Dom kläderna var från HM



Dom kläderna var från Kapahl

Dom var från lindex

♥Kram Ella♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

Snygga kläder:) Skulle vilja ha många av dom, tex den svarta randiga tröjan fast i vitt ;D

2010-05-26 @ 20:48:05
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0