Vi blev typ jagade av en älg


Hej
Idag har jag hafft vandring med skolan.Det var den värsta vandringen i mitt liv.Vi blev jagade av en förbaskad älg.Vi gick typ i grupper.Så såg typ grupp 2 en älg också var det någon som reta upp den tror jag.Också burga den attackera.Jag var i en av dom sissta grupperna men jag hörde när dom burga skrika och det tog 4 minuter innan jag såg dom så dom måste ha sprungit långt.Sen burga jag springa men inte alls långt.Jag var så himmla glad att jag var med i en av dom sissta grupperna.Men det dåliga var att vi fick ta en annan väg som var mycket längre och att grupp 1 redan hadde passerat älgen.Så fuskigt.Den andra vägen var mycket längre.Jag hatar just nu den odågan som reta upp älgen.
Nu har jag fått upp mina hyllor i mitt rum det blev skitsnyggt.Jag älskar det.Nu har jag städat mitt rum.Storstädat asso vi har städat på dom mest konstiga ställerna mitt rum som jag knappt lägger märke till.

Aja klockan är ganska mycket.Och jag är trött efter skoldagen.Så jag ska nog sova nu.

Kram Ella

En släckting till odåga nummer
2 som gjorde att vi fick ta en längre väg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0