Midsommar

Hej

Idag är det midsommar.Vilket är tråkigt och kul.Det roliga är att man får äta go tårta med marenger och kakor och marsmalov eller hur det stavas.Det dåliga är att det är lite semmre sälskap.Elina är ganska snäll också men hon värkar hellre vara med Alma.Hon vill man inte vara med hon är 2 år yngre bara men hon leker massa töntiga lekar.Jag är ju helrde  med killarna.

Så nu ska jag visa upp min packlistta för dagen.

Myggmedel

Klådfix

Dator

Nitendo ds

Spel till nitendo ds

Bok

Ipod

Skor

Vi ska göra lekar ute med de vuxna också

Inlägg till skor

Kofta

Film så jag kolla på film i datorn

Okej det var en del

Men det behövs

Vi ska vara där kl 1-2

Kram Ella

Vem kom på att man skulle gjöra en midsommarstång?
Den ser allt lite rolig ut.Vad är det det ska likna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0