Hemma

Hej
Nu har jag kommit hem från klassresan.Det var roligt.Nu ska jag skriva lite om vad vi gjorde.
Dag 1
Skulle vi åka buss till kampingen.När vi komm fram skulle vi åka till ön.Då åkte jag ribbbåt dit det var kul.När vi kom dit tyckte vi tältet var äckligt i burgan sen så hadde man vant sig vid lukten.Jag fick typ frysta köttbullar till midag också.
Dag 2
Efter jag vaknade åt jag värdens äckligaste frukost.Tur fick jag pannkakor sen.På eftermidagen bada jag massa gonger.Och padla kanot det var trögt i burgan jag hadde typ glömt hur man svängde men sen gick detbra.Sen åkte jag på en liten båt med några andra.Efter det åt jag middag.Senare gjorde jag pinnbröd.
Dag 3
Då skulle jag packa färdigt ribbåten kom klåckan halv 10 tror jag.Sen skulle jag äta äcklig fruckost igen men jag gjorde inte det.För jag åt inget.Efter ribbåten lämnat oss så var vi på något ställe där det fanns en vatten rutshkana och typ en kudde där man kunde hoppa på och massa nadra saker.Jag åt min  melanmålfruckost eller vad man säger.Sen åt vi tacos till lunch.Sen fik vi glass efter en stund efter glassen åkte vi hem.
Nu är jag jätte tröt jag sovde inte så mycket dom nätterna och jag har precis packatt upp.

Kram Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0