Förkyld

Hej
Idag vaknade jag för ett tag sen och kände att jag var förkyld det var inte kul.Antagligen komer det från igår när jag var ute med förlite kläder på kvällen.Men jag ville vara ute för nu har vi nämligen börgat fylla poolen.Ska gå ut och kola sen efter jag har skrivigt klart.Idag ska jag inte göra något specielt.Har inget att göra just nu.Undrar när poolen blir färdig vi har 2 slangar i så det komer ta mindre en 3 dygn.För det tog det ju med en slang.
Nu kan jag visa lit mer vad liner är.Det kanske är någon mer en Elina som inte fattar vad det är.

Det är liner.Någon av dom har vi i poolen men jag tänker inte säga vilken.Jag vet inte varför den sandfärgade är störe en dom andra
Kram
Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0