Hej

Hej
Idag har jag haft världens sämsta morgon vaknade jag upp 20 minuter innan bussen gick på grund av att min mobil dog under natten. Den har blivit så konstig under det senaste, men nu är den verkligen värre en någonsin, bateriet tar slut från fulladatt på bara några timmar.
 
När jag väl kom till skolan kom jag på att jag hade glömt idrottskläder. Men resten av skoldagen har varit bra iallafall, så det var skönt. Prövade även bubbelte idag, sånt med gelebollar i, och det var något av det äckligaste jag har smakat. Varken jag eller Inez gillade det, så det är inget jag rekomenderar.
 
Nu väntar jag på att klockan ska bli fem då jag ska träna bodypump.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0