Ska jöra läxorna nu

Hej

Har precis hunnit städa mitt rum tills imorgon.Då jag ska ha mitt kalas.Längtar tills det.
Nu ska jag typ jöra läxorna för mormor har kommit.
Sedan äta middag tidgt för jag har innebandy idag men ska inte vara med på joggingen.Så det blir iallafall lite senare.Jag ska typ vara där kvart över sju  då sa pappa.
Idag i skolan har vi hafft språk och idrott vi jorde samma sak som för föra gongen.Men på 15 15 saken har min puls blivigt bättre på.Fast fortfarande inte över 45 och då när man har 45 är man typ godkänd.
Måste jöra läxorna nu.

Ush dom är så jobbiga varje gong när jag ska bära dom hem är det skit tungt.

Sedan på skolan hadde vi också so och svenska.Vi skulle haft no men läraren hadde ätit morötter som hon inte tål typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0