Nu har jag bestämt mig

Hej

Nu har jag bestämt mig vad jag vill ha från hm katalogen.
Kommer inte att bli mycket eftersom jag redan har fått en massa kläder.


En kappa.



Pjamasen ska jag köpa själv.
Nu kanske ni undrar varför jag skriver denna tiden när jag borde spela innebandy men jag har fortfarande ont i knät.Idag har jag varit i skolan då betsämde jag och Emma att vi skulle cykla imorgon det ska bli kul bara jobbigt för alla uppförsbackar hemåt tur att det är fredag.
På fredag eftermiddagarna käns det lungt äftersom man jar 2 lediga dagar framför sig.
Nu ska jag äta lite.
Ska äta mannagrynsgröt och dricka te.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Mmm, mannagryns gröt är as gott!!! Synd att du inte kom på träningen :(

2010-09-24 @ 16:22:24
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jackan var snygg

2010-09-25 @ 20:21:46
URL: http://eelmlmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0