Packar

Hej

Idag packar jag till klassresan som jag ska till imorgon.Efter jag har packat ska jag göra Franska läxorna.Och sen ska jag kolla på top model och efter det ska jag göra kvällsmat.Då ska jag göra toast.Min favorit toast är med ost skinka och annanas och med ganska mycket olivolja.Föresten imorgon ska jag till botaniska trädgården.Med Osckar och Hanna.Det ska bli kul.Jag hoppas att dom har på sig gummistövlar.Förra gången var det bara jag som hade det.Det var kul för då lekte vi att dom skulle ta mig.Också hadde jag precis gått förbi en ganska djup och bred beck.Då var Osckar och Carl där mitt imot mig på andra sidan becken.Då komm dom på att dom skulle ha hopp tävling det fans monga stenar där.Men stenarna var blöta eftersom dom låg i en beck.Oskar börgade typ att gå på dom och när han skulle hoppa på den tredje halka han så han ramla i vattnet jag och Carl skratta ijäll oss.Sen skulle Carl gå och gjorde exakt samma sak.Gissa om min och osckars mammor blev sura.Tur att jag bara kunde gå derekt i vattnet.Med mina stövlar både Osckar och Carl ändrade sig att dom inte tog stövlar.
Okej det var ett ganska långt och ointresant inlägg om maninte var med i den sitvationen.

Nu måste jag fortsätta packa

Kram Ella




Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, du har berättat det för mig en annan gång :)

2010-05-31 @ 20:56:05
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Ella

Ja synd att jag inte filma det så jag kunde visa dig.Det var nog roligare att se det.

2010-06-01 @ 17:20:13
URL: http://loveella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0