Somarlov

Hej
Nu är jag äntligen ledig från skolan länge.För nu är det sommarlov.Förlåt föressten att jag inte skrev något igår.Men jag han inte.Vi hadde skolavslutning.Eftter fick jag pengar från klasskassan och farmor och farfar.Så igår fick jag 300 kronor på en dag inte så dåligt.Sen var jag och handla på

Sen kollade jag på topmodel.Nicole vann och det var bra för hon var min favorit.Hon såg snygg och naturligast ut.
Efter det kollade jag på norska hollywodfruar.Närjag var på ica köppte jag också 2 tidnigar.Julia pluss och Frida.Så efter det läste jag.Nu ska jag läsa färdigt Julia tidningen.Sen ska jag göra lunch.Innan idag har jag kollat på the biggest loser.Sen har jag inte gjort något.
Det är så himmla skönt med sommarlov då känns det som det är sommar.Särskilt när det burgar med en sådan fin dag.Med vakert väder.

Kram


Kommentarer
Postat av: Felicia

Nehe du, Laura var ju bäst :P

2010-06-15 @ 13:55:04
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Jag

Nej

Hon van faktisk inte ens.

2010-06-16 @ 11:44:23
URL: http://loveella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0