Hej <3

Hej

Nu kollar jag på inför det kungliga bröllopet.Eller vad programet heter.Har liksom inget annat att göra.Det är igäntligen inte jätte kul att kolla på så jag tog en paus och gjorde något roligare.Längtar till imorgon för då kommer pappa att bli fmer färdig med Carls rum.Synd att han inte kan holla på med rummet och poolen samtidigt just nu är det fult både ine hos oss och ute.Men rumet har han hållt på med tidigast så det är väll den som han ska göra klart först.Poolen ska bli färdig en väcka efter midsommar.Så så länge till behöver jag inte vänta på att den ska bli klar.

Kram Ella


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men det kunglia bröllopet är väl imorgon?:)

2010-06-18 @ 23:41:05
URL: http://mmiah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var inför

2010-06-19 @ 10:49:23
Postat av: Felicia

Åhh, snälla kan inte jag få bada i din pool när den är klar?

2010-06-19 @ 14:50:29
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Såklart

2010-06-19 @ 19:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0