Har spelat minigolf

Hej

Idag har jag spelat minigolf.Det var kul.Sen åt vi glass.Det enda som inte var roligt var att cyckla upp igen.För vi cyckla dit.Det blev liksom skit varmt och jobigt att cykla upp för alla upförsbackar.För jag pröva en ny väg som jag inte skulle pröva för jag var så trött på att cykla den vanliga vägen.Men den var typ dubelt så jobbig.Nu vet jag inte vad jag ska göra kanske läsa.Längtar till vi får vår nya hängmatta.Den är skit snygg.Nu ändra  jag mig jag vill gå ut.Det är fint väder för en gongskull.Undrar vad jag ska göra ute nu bara.Vill inte göra något ansträngande är ganska trött.Har typ inte sovit någoting dom senaste nätterna.Skönt att jag snart ska köpe en ny madras och kude.Det jag har nu är liksom stenhårt.

Kram Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0