Höst

Hej hej
Då var det redan höst blev ju spetember igår, och redan efter ett dygn kändes det som att sommaren var över, då jag vaknade upp till regn och blåst idag. Och när jag kom till busshållplatsen var det helt plötsligt massa gula löv överallt på marken.
 
Idag är det måndag så det betyder att vi hade vi håltimma så jag, Mimmi och Yasmine åkte inn till stan, hittade massa snyggt men köpte inget då jag inte hade med mig pengar. Idag fick vi våra första riktiga läxor också, så har pluggat en del idag. Men det är skönt att jag har gjort mycket idag, då blir det inte lika mycket imorgon. Nu hade jag igentligen tänkt sätta på ett avsnitt av pll, men så såg jag att klockan var mycket, så nu blir det att sova istället. Försöker alltid sova åtta timmar men är svårt när man börjar så tidigt och måste ta buss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0