Gjort bort mig med mening

Hej
Idag var det veckans längsta och segaste dag, så kom inte hem förän 5 för att det tar så lång tid att ta sig hem från stan. Men i skolan idag gjorde vi något som jag inte är van vid. Jag och Olle skulle typ låtsats vara gravida tonåringar och prata högt så att alla hör om typ saker som äktenskap. Och detta skulle vi göra i en spårvagn där det fans mycket folk, så att vår grupp skulle kunna filma och se hur folk reagerar. Det var så pinsamt  och hemskt!
 
Men det ska iallafall bli kul att se alla redovisningar imorgon har hört att många har fått göra värre saker och alla har ju filmat.
 
Nu ska jag göra färdigt en läxa och efter det blir det att ta det lugnt och kolla på PLL och äta frukt. Ska göra en extra stor frukttallrik med massa c vitaminer idag då jag känner att jag håller på att bli förkyld nu.
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åhh vad kul haha kan du inte berätta mer om vad ni sa och så och hur alla reagerade?

2013-09-08 @ 21:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0