Hej

Hej
Nu var det ett tag sedan jag bloggade sisst. Som jag hade skrivit innan hade jag massa prov förra veckan och under helgen tänkte jag inte på bloggen över huvudtaget. Men nu har vi typ ingeting i skolan så ska försöka att uppdatera mer nu iallafall. Idag har det varit en helt vanlig skoldag och om några timmar ska jag iväg till gymmet för att träna.
Har ju inte visat några bilder från Itaien så ni får se några nu istället. Det är ju bättre sent än alldrig.
 
På topen på en av mina favorit backar, backarna som är nedanför är över en mil långa.
Åkte mycket tilsamans med Elina detta året. Hon ramlade hela tiden tillochmed när hon skulle vänta på att alla skulle sätta på sina skidor.
Det var fint väder, en dag var det nio plussgrader ute.
Skidsemester = solsemester

Kommentarer
Postat av: Elina :)

Jag ramlade ju inte alls hela tiden!
Eller jo, men bara när vi stod stilla, för då tappade jag balansen...

2013-03-17 @ 07:43:47
Postat av: Ella

För mig som bara ramlar en gång per vecka är det ungefär hela tiden haha

2013-03-24 @ 15:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0