Bilder från Frankrike del 2

Nästa dag åkte vi in till st tropez för att äta en god frukost och sedan beöka en marknad
 
 
 
Efter marknaden blev det glass. När jag är vid medelhavet måste jag alltid ha en kula med kokossmak, denna gången blev det kokos och oreo
Påväg mot en av mammas favoritstränder i Frankrike pampelonne beach. Har varit där några gånger tidigare under andra resor
Det var väldigt vågigt den dagen, vilket var kul, älskar att bada i vågor
 
 
 
 
 
 
 
 
Ser ni hur vig min lillebrosa är! Förstår inte hur hanns fötter kom dit
 
Nästa dag besökte vi detta stället
 
Det var en lång väg innan vi var framme där vi skulle vara, och tyvärr var det en del otrevliga varelser som vi träffade under vägen
 
 
Han till och med tappa mitt ena ben under vägen
Men tillslut var vi framme
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En till vacker strand
 
 
 
 
När man kom fram igen blev det en uppfriksande slush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0