Bildder från resan del 1

Tänkte lägga ut lite bilder från resan nu.Eftersom jag har tagit så många bilder tänkte jag dela upp det till 4 olika inlägg, nu kommer jag att visa bilderna från ibörjan av resan tänkte jag.
 
Första bilden tog jag på färgan mellan Danmarrk och Tyskland
 
Och dagen efter är man i alperna igen, tycker att det är så vackert där
 
Där åkte vi upp på bergspasset s. bernardino
Och efter det kom vi äntligen fram till Italien, till staden Como som vi skulle sova i
Utsikt till Comosjön från hotellrummet
Några dagar senare var vi framme i Frankrike och den första dagen badade vi på en av dom alla vackra stränderna som fanns runt omkring området. Tyvär brände jag mig på världens äckligaste brännmanet på denna dagen, det var en lilablå stor rund äcklig klump.
 
Såhär ser det tydligen ut när jag solar
 
 
 
Andra dagen blev en pooldag
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Men efter ett tag blev vi trötta på att vara framför poolen och bestämde oss för att åka till en fin liten bergsby istället
 
 
 
 
Påvägen hem köpte vi med oss massa god frukt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0