Första riktiga skoldagen

Hej
Nu har man överlevt ännu en måndag, bara tre dagar kvar till helg och dessutom kommer vi att vara på slottskogen under torsdagen. Idag var första dagen med riktiga lektioner, vi hade Engelska, case och Spanska. Var typ ensam etta på spanskan för den andra tjejen bestämde sig för att strunta i lektionen 2 minuter innan, men annars har det varit en bra skoldag.
 
Nu tänkte jag ta och öva för en redovising som vi har imorgon, och efter det ska jag kolla på PLL och äta frukt.
 
 
Dom enda bilderna som jag tog idag. Vi hade en lång håltimma idag så vi åkte in till arkaden för att kolla på bootcut jeans, och efter det gick vi till espresso house vid vasaplatsen, som är så litet men mysigt. Stog typ vid dörren när jag tog fotot. Känns som att det stället kommer att bli mitt andra hem när jag går på sjölins, ligger så nära, och desutom är jag inte den enda som gillar kaffe i det gänget jag umgås med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0