Gymnasiemässa igen

Hej
Idag har jag varit på gymnasiemässa med skolan. Var ju där med pappa i tisdags så jag har ju redan varit där en gång så det blev inte så mycket nytt. Desutom så är jag den ända av tjejerna som vill läsa ekonomi i min klass så det blev ju att man gick till gymnasierna som hade natur och estiska som dom andra ville läsa typ. Men på vägen till gymnasiemässan hände än väldigt störande sak bussen gick typ sönder. Så vi fick ta 182an som går till marklandsgatan som som tur gick några minuter efter 84an. Men när vi skulle på spårvagnen på marklandsgatan så fick tydligen den problem den också, så vi kom jätte sent.
Igentligen har jag ju prao idag men jag fick ledigt hela dagen så jag kom hem jätte tidigt idag, så det var skönt. Men har typ bara läst alla kataloger som vi har fått och suttit framför datorn så har ju inte gjort något specielt idag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0