Hej <3

Hej

Nu har jag hafft en sådär dålig uppdatering på bloggen men jag skriver iallafall ett inlägg per dag. Den dåliga updateringen beror på att jag har suttit och spelat sims 3 djurliv så fort jag hinner. Det spelat är så bra. Men jag ska försöka att hinna skriva lite mer en en gång per dag när höstlovet kommer, och när jag har skrivit klart alla omdömen.
Idag har jag varit på frölundatrog med Aina och Disa. Köpte inget men hittade lite snygga smycken som jag kanske köper på lovet. Sedan träna jag spinning med Elina och det var as jobbigt eftersom jag hade varit på frölundtorg innan.Imorgon ska jag på en konfirmations


we♥it

Oj detta inlägget blev typ as långt undra om någon ens orka läsa det.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag orkade läsa det! :) tycker det är kul när du skriver långa texter!

2011-10-26 @ 22:46:20
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0