Dålig dag

Hej

Idag har inte varit min dag för min dator har gått sönder på ett ställe så jag kommer antagligen inte kunna använda den på några veckor.Och efter det så åkte jag och mamma till stan för jag skulle köpa en kläning där men så fanns den inte i min storlek så jag kunde inte köpa den.Och när  jag kom hem skulle jag byta till finare kläder för vi skulle till mormor och morfar och det visste jag ju inte innan.Och igentligen hadde jag ju tänkt göra läxor när jag kom hem.Men nu måste jag göra dom nu istället.Och då kommer jag inte bli färdig med dom fören jätte sent.Det ända som har varit bra med dagen är att jag ska få ett par till converse som är olivgröna.

Ella

Kommentarer
Postat av: pia

Har lagt fram dom. Skickar dom med Malin i morgon. kram Pia

2011-03-31 @ 08:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0