Packlista

Hej

Nu har jag packat färdigt här är en lista på allt jag har packat.

Handbagage

5 böcker

Plånbok

Kortlek

Mobil

Kamera

Tuggumi


Den andra väskan

Massa kläder

3 tidningar

Shampo,balsam och tvål

Luftmadrass

Cocos bodybutter

Grapefrukt bodybutter

Parfym

Deodorant

Borste

Sandaler

Flippflopp

Handuk

3 bikinis

Laddare till mobilen

Laddare till kameran

Smycken

3 nagellack

Överlack

Baslack

Nagelbortagningsmedel

Sminkbortagning

Mascara

Läppbalsam

Läppsyl

Jag tror det var allt och min resväska väger bara 10,5 kilo.Blev faktiskt lite förvånad när jag vägde den.


Kommentarer
Postat av: pia

HejEllan,

Nu är man LITE avundsjuk på er som ska till värmen och härliga bad.

Ha en skön resa!

Kram Pia

2011-06-22 @ 22:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0