Måndag

Hej

Förlåt att jag inte blogga igår men jag han inte.Eftersom vi åkte till huset igår.Huset har verkligen jättefin utsikt men det blåser mycket här.Idag har vi varit i stranden och kollat i några afärer.Hittade inte så mycket.Men när hag badade idag så var jag jätte nära en rocka.Tur att det var badvakter som såg den för anars kanske jag hadde blivigt stucken av den.Vilket inte vore så bra.

Här kommer bilder på huset.



Mitt sovrum

Mitt badrum

Mammas och pappas sovrum

Mammas och pappas toalett

Köket som jag bara hade bild på spisen.











Min favorit solstol♥

Utsikten om man ligger på rygg på min favorit solstol





Utsikt från terasen

Grillen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0