Sanvito lo capo

Hej

Nu är jag i sanvito lo capo innan idag var jag och shoppade lite grejer.Har hittat två jätte bra afärer i Italien som jag önska fans i Sverige den ena  heter mötivi som är en klädafär som har assnygga kläder.Sedan vara jag också i en gigantisk skoafär.Med många sygga skor och det var bra att jag hitta den för jag behöver nya skor för mina flippflops har blivigt jätte smutsiga sen vulkanön och mina sandaler skaver i hälen.den skoafären hadde typ alla sortaers flipflop genomskinliga,med klack och märkesflipp flopp.Men hittade endå inga sandaler fast afären var den största skoafären jag har gått in i.Synd bara att jag glömde namnet på den afären för nästa gång jag åker till Italien så måste jag gå inn i denn.Hotelet i san vito lo capo är sådär tycker jag.Men stranden är värkligen jätte fin.

Här kommer lite bilder på det jag köpte

Flipflopps med klack.Mycket bra på stranden när sanden är varm för då kommer det inn lika mycket varm sand i skorna.






Har också köpt ett par jätte snygga tights men orakr inte ladda upp en bild på dom.För det tar typ  7 minuter per bild

Kommentarer
Postat av: Emma [foto & vardag]

hej du!

skulle du kunna rösta på min bild i en fototävling, skulle vara jättegulligt verkligen!

http://ylvahelena.blogg.se/2011/july/its-the-final-countdown.html#comment



kram

2011-07-05 @ 21:08:25
URL: http://fotoavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0