TRESemme






Köpte nytt shampo och balsam för några dagar sedan från TRESemme.
Jag valde volym men det finns såklart olika alternativ för olika hårtyper.
Jag måste säga att det var det bästa jag provat någonsin.Håret blev jätte mjukt och både shampot och balsamet var lätt att skölja ur, känns att man inte har några rester kvar i håret.
När jag sedan fönade håret märktes det verkligen skillad på riktigt.Håret blev mjuk och glansigt och jag lovar att det fick mycket mer volym!! Jag har i alltid haft hår med jätte dålig volym, vilket är sjukt jobbigt.

Tanken med produkterna är att det ska vara salongskvalité till ett bra pris och jag måste säga att de har lyckats. Flaskorna är stora (900ml) och ser lyxiga ut. Kostar bara 90:-st på ICA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0